Lidosta «Rīga» tiek veiksmīgi galā ar pasažieru plūsmas pieaugumu, bet uz lidojumu jāierodas laikus

Daudzas Eiropas lidostas, sākoties vasarai, piedzīvo milzīgu pasažieru plūsmas pieaugumu, ar kuru nespēj tikt galā. Rezultātā veidojas milzīgas rindas,  pasažieri kavē reisus, un neapmierināti ir visi. Starptautiskajā lidostā “Rīga” situācija salīdzinoši mierīga, bet arī pateicoties tam, ka pasažieru plūsmas palielinājums jau laicīgi tika prognozēts

“Šā gada maijā lidostas “Rīga” apkalpoto pasažieru skaits sasniedza 66 %, salīdzinot ar pirmspandēmijas rādītājiem, apliecinot, ka gaisa satiksme reģionā turpina atkopties, turklāt ir vasara, atvaļinājumu sezona, un cilvēki izmanto iespējas no Rīgas doties tuvākos un tālākos avioceļojumos. Esam savlaicīgi gatavojušies šai situācijai, atgriežoties pie pirmspandēmijas darbinieku skaita, un pašlaik lidostā strādā vairāk kā 1300 darbinieku. Nepieciešamību pēc darbiniekiem ietekmēja gan pasažieru un lidojumu skaita pieaugums, gan darbības paplašināšana, pārņemot “airBaltic” virszemes apkalpošanu. Pašlaik aicinām darbā vēl aptuveni 50 darbiniekus galvenokārt aviācijas drošības inspektora un gaisa kuģu apkalpošanas aģenta amatā,” Travelnews.lv vēsta Starptautiskās lidostas “Rīga” Komunikācijas vienības Komunikācijas projektu vadītāja Ilze Salna.

Tomēr atvaļinājumu sezonai turpinoties, atsevišķās rīta un pēcpusdienas maksimumstundās lidostā “Rīga” gan pie reģistrācijas galdiņiem, gan drošības pārbaudes var veidoties rindas. “Atgādinām, ka lidostā jāierodas ne vēlāk kā divas stundas pirms plānotās izlidošanas, lai bez steigas veiktu visas nepieciešamās reģistrācijas un drošības procedūras,” norāda Ilze Salna.

Pasažieriem arī jārēķinās, ka dažkārt izlidošana no Rīgas var aizkavēties, ja gaisa kuģis nav laikus izlidojis no iepriekšējās lidostas, nokavējot ierašanos Rīgā. Kā maija sākumā kopīgā paziņojumā norādījusi Starptautiskā lidostu padome (ACI) un Lidostu pakalpojumu asociācija (ASA), lai gan pasažieru aviopārvadājumu apjoms joprojām ir zemāks par pirmspandēmijas līmeni, daudzās lidostās novērojamas ļoti izteiktas maksimumstundas,  tāpēc lielākajos aviosatiksmes mezglos gan lidostām, gan virszemes pakalpojumu sniedzējiem nav vienkārši tikt galā ar ievērojamo gaisa pārvadājumu apjomu pieaugumu. Pasažieriem jārēķinās, ka reģistrācija, drošības pārbaude un bagāžas saņemšana aizņem ilgāku laiku.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Ierobežots piedāvājuma - Hotel Jūrmala SPA Estravel Latvia
Esiet vieni no pirmajiem, kas bauda atpūtu Renovētajā Hotel Jūrmala SPA numurā un saņemiet dāvanu - neierobežotu Wellness Oasis apmeklējumju// līdz | Skatīt vairāk
no 94 EUR
4.maija svētki Alūksnē  Alūksnes TIC
Atzīmējot Latvijas Neatkarības atjaunošanas dienu, š.g. 4.maijā Bānīša zemē svinēs jaudīgi jeb kā saka vietējie “ar pilnu tvaiku”. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 24.04.2024 - 27.04.2024 Dzīvas mūzikas vakars restorānā PLAZA Park Hotel Latgola
Nobaudi vakaru restorānā "Plaza" ar grupu "Nostalgie"! Dzīva mūzika un Daugavpils ainava no viesnīcas 10. stāva papildinās nesteidzīgo atpūtas vakara | Skatīt vairāk
Ekskursiju piedāvājums. Grieķija Estravel Latvia
Lidojums no Rīgas, transfēri, 7 naktis 2-3* viesnīcās, puspansija un ekskursiju programma // Kavala - Soloniki - Janica - Meteora - Joana - Delfi - | Skatīt vairāk
no 1099 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.62090397sec.