Viesnīcu viesiem svarīgākais ir miegs un gulta

Konkurence viesnīcu starpā ir liela, tāpēc aizvien vairāk viesnīcu meklē dažādus neparastus veidus, kā piesaistīt viesus. Neskatoties uz to, viesiem galvenās vērtības ir klasiskas - gulta un miega kvalitāte. Neskatoties uz to, cik inovatīvas un interesantas būs nākotnes viesnīcas, tās balstīsies uz pamatu, ka viesiem ir jāpiedāvā ērtas vietas, kur pārnakšņot.

2009. gadā projekta "FutureHotel - Vīzijas un nākotnes viesnīcu risinājumi" ietvaros tika veikts pētījums, kurā tika aptaujāti 3000 cilvēki, lai noskaidrotu, ko cilvēki sagaida no viesnīcām tagad un nākotnē. Vienā no aptaujas punktiem cilvēki bija ļoti vienoti - 98% viesu svarīga ir laba gulta viesnīcas numurā, kas nodrošina kvalitatīvu miegu. Puse aptaujāto bija ar mieru par ideālu gultu pat maksāt vairāk.

Izgulēti matrači ir miega killeri numur 1 - 98% aptaujāto ļoti svarīga ir matrača kvalitāte. Tomēr arī augstvērtīga gultasveļa, gultas lielums un dažāda lieluma spilvenu pieejamība ir lietas, kam viesnīcniekiem jāpievērš uzmanība, lai viesi būtu apmierināti. Lai viesi netraucēti varētu ieslīgt miegā, tehnikai numurā būtu jābūt aprīkotai ar tālvadības pultīm, lai gaismu un TV varētu izslēgt, neizkāpjot no gultas.

Tomēr pat pēc lieliska naktsmiera nepatīkami pārsteigumi var gadīties no rīta - apdullinoši skaļi trokšņi no ielas, sastāvējies gaiss vai skaļi dūcošs gaisa kondicionieris. Tieši šie ar maņām uztveramie traucēkļi ierindojas otrajā vietā viesiem netīkamo aspektu sarakstā - tās var būt nepatīkamas smakas vai pārāk spēcīgas smaržas numurā. Gandrīz tikpat daudz viesus traucē apkārtnes skaņas, piemēram, gaisa kondicionēšana vai lifta troksnis.

Pēc gultām, trokšņiem un smakām sarakstā ierindojusies iespēja atvērt logu - viesi grib paši nodrošināt svaigu gaisu, ja ir tāda vēlēšanās, un vannas istabas kvalitāte. Šajā sakarā gandrīz visi aptaujāto (98%) par svarīgāko uzskata tīrību. Diemžēl tikai 1,6% aptaujāto uzskata, ka vannasistabas ir gana tīras. Vannas istabas trūkumos ietilpst tas, ka tā nav pietiekoši tīra, pietiekoši apgaismota vai tur nav nodalīta duša no tualetes poda.

Tātad divi svarīgākie rādītāji, pēc kā viesi spriež, vai viesnīca bijusi tāda, kur vēlētos atgriezties, ir gulta un vannas istaba. Ja gultas matracis ir ērts, bet vannas istaba - tīra, daudziem viesiem tur patiks. Ietaupīt iespējams uz skapjiem - vairāk nekā trešdaļa viesu atzīst, ka ceļasomas netiek izkrāmētas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Padastes muiža - romantiska atpūta Estravel Latvia
2 naktis 2 personām, brokastis un 1 vakariņas, kā arī atpūtas piedāvājums - atpūta vienā no labākajām Igaunijas viesnīcām | Skatīt vairāk
no 335 EUR
Plāno kāzas Bauskas novadā! Bauskas TIC
Iedvesmojies populārākajām laulību slēgšanas vietām Bauskas novadā! | Skatīt vairāk
Atlaides auto nomai Ungārijā Europcar
Nomā auto ar Europcar Budapeštā un saņem atlaidi! Izbaudi Budapeštas daudzveidību. | Skatīt vairāk
Ekskursiju ceļojums - 𝐆𝐑𝐈𝐄𝐊̧𝐈𝐉𝐀! Latvia Tours
Pēc jaukā brauciena, tiem, kas Grieķijā vēlas uzturēties ilgāk, iesakām pagarināt savu atpūtu vienā no piedāvātajām Tasas salas viesnīcām. | Skatīt vairāk
no 1089 EUR
Uzņēmumi


Rija Domus Hotel
,


Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel
,


Riga Islande Hotel
,


Nikos Travel
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.37823391sec.