Autors: strategies.lv
Avots: strategies.lv
Piecos kompānijas vadības līmeņos sieviešu īpatsvars palielinājies līdz 35,2% (2020. gadā šis rādītājs bija 30,4%, bet 2023. gada mērķis ir 40-60%). Palielinājies arī tehnoloģiju jomā strādājošo sieviešu īpatsvaru līdz 21,2% (2020. gadā šis rādītājs bija 16,7%, bet mērķis 2023. gadam ir 40-60%), liecina modes un dzīvesstila platformas “Zalando”, kas darbojas arī Latvijā, ikgadējais ziņojums par daudzveidību un integrāciju - “do.BETTER”. Dubultojot ar tehnoloģijām saistīto amatu skaitu, kas ir piemēroti karjeras uzsākšanai, plānots piesaistīt sievietes, dažādot izaugsmes iespējas uzņēmuma iekšienē un palielināt sieviešu īpatsvaru gan vadošajos, gan ar tehnoloģijām saistītajos amatos. Uzņēmums apņēmies ieguldīt 5 miljonus eiro speciālās programmās, lai piesaistītu, apmācītu un noturētu vairāk sieviešu tehnoloģiju jomā.
Runājot par šī gada daudzveidības un integrācijas ziņojuma demonstrēto progresu, “Zalando” līdz-izpilddirektors Deivids Šneiders (David Schneider) uzsver: “Mēs vēlamies klausīties, mācīties un rīkoties, lai radītu lielāku daudzveidību un integrāciju, kā arī veicinātu vidi, kurā ikviens var attīstīties. Šī gada pārskats mūs tuvina vīzijai - kļūt par pirmo modes izvēli un vietu, kurā ikviens ir laipni gaidīts. Mēs vēlamies nodrošināt talantu, līderības, klientu un partneru dažādību un padarīt integrāciju par tās neatņemamu sastāvdaļu.”
Reklāma
Šobrīd sieviešu īpatsvars piecos augstākajos vadības līmeņos ir 35,2% salīdzinājumā ar 30,4% pagājušajā gadā. Lai nodrošinātu dzimumu līdzsvaru vadošajos amatos, tiek izstrādātas īpašas programmas sievietēm, piemēram, grupu mentoringa programmu “Career Circles”, kas veidota, lai atbalstītu un palīdzētu sievietēm kļūt par nākotnes līderēm.
Sieviešu īpatsvars ar tehnoloģijām saistītajos amatos ir 21,2% salīdzinājumā ar 16,7% pagājušajā gadā. Kompānijas mērķis līdz 2023. gadam ir palielināt sieviešu īpatsvaru ar tehnoloģijām saistītajos amatos līdz 40 - 60%.
Pilno 2021. gada ziņojuma “do.BETTER” versiju iespējams izlasīt šeit. Uzņēmums katru gadu publicēs jaunu ziņojumu par daudzveidību un integrāciju.
PAR ZALANDO
Zalando (https://corporate.zalando.com) ir Eiropā vadošā modes un dzīvesstila tiešsaistes platforma. 2008. gadā Berlīnē izveidotā platforma, piedāvājot apģērbus, apavus, aksesuārus un skaistumkopšanas preces, nodrošina ar visu nepieciešamo vairāk nekā 46 miljonus aktīvo klientu 23 tirgos. Mūsu klāstā ir gan pasaulslavenu starptautisko zīmolu, gan vietējo zīmolu preces. Mūsu platforma ir modei veltīta vieta, kur vienkopus mīt iedvesma, inovācijas un mijiedarbība. Mēs kā Eiropā modernākais tehnoloģiju uzņēmums cītīgi strādājam pie tā, lai atrast digitālus risinājumus ikvienam modes ceļojuma aspektam – mūsu klientiem, partneriem un ikvienam Zalando stāsta vērtīgajam dalībniekam. Mūsu vīzija ir būt par modes sākumpunktu un ilgtspējīgu platformu ar pozitīvu tiešsaistes ietekmi uz cilvēkiem un planētu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.