Drūzmēšanās pie izlidošanas vārtiem lidostā tiek uzskatīta par nekulturālu rīcību - uzzini kāpēc

Visiem zināmas ir rindas lidostā - gan pie bagāžas nodošanas, gan drošības kontroles, kā arī beigu beigās - pie iekāpšanas lidmašīnā. Ja pirmās divas rindas ir vienkārši dabīga nepieciešamība, tad trešā rinda - tā gan ir cilvēku pašu izdomāta - un īstenībā, tā arī savā ziņā liecina par cilvēku kultūras trūkumu.

Agrāk, kad lidmašīnās sēdvietas nebija norādītas, stāvēšanai rindā bija gana praktisks iemesls - vēlme iegūt labāku sēdvietu. Šobrīd, kad sēdvietas ir automātiski sadalītas, šāda iemesla vairs nav - un nereti tieši pasažieri, kas iekāpj lidaparātā pēdējie, tiek pie brīvajām labākajām vietām, ja stjuarti tās izdomā piedāvāt, redzot, ka lidmašīna ir pilna. Otrs iemesls, kāpēc drūzmēties, ir iespēja savu rokas bagāžu nolikt virs galvas esošajā bagāžas nodalījumā, jo, ja lidojums ir pilns, visu pasažieru bagāžai tur vieta neatrodas. Taču pēdējā laikā lidsabiedrību stjuarti sākuši "skautot" īpaši lielās somas starp pasažieriem, liekot nodot tieši tās - līdz ar to, arī šeit vairs nav iemesla drūzmēties pašizdomātā rindā pat 40 minūtes pirms lidojuma. Šie cilvēki, kas to dara, būtībā saka, ka viņiem nav nekā svarīgāka dzīvē kā tikai iespēja iekāpt lidmašīnā ātrāk un nolikt savu somu, bez kuras jau tāpat neviens neaizlidos. Īpaši lielajās lidostās novērojams, ka bagāža ierodas galapunktā pat vēl pirms pasažieri paspējuši izlavierēt visu lidostu.

Nenoliedzami, ir taču kuriozi redzēt cilvēkus pēkšņi drūzmējamies kā uz pasaules galu, kad tikai paziņo, ka lidsabiedrība drīzumā uzsāks iekāpšanu - vai vēl vairāk - pat pirms tas ir paziņots... Un - šāda rīcība lidošanu padara vairāk strespilnu nekā tai vajadzētu būt - jo rindas pašā savā būtībā cilvēkiem nepatīk un rada stresu - tas liecina, ka būs jāgaida, jāuzmanās un galu galā - jāstāv kājās.

Cilveki, kas uzsāk šo neoficiālo rindu lidostās, parasti apgalvo, ka vēlas būt droši, ka tiks lidmašīnā, ka viņu bagāžai pietiks vietas, kā arī pavisam vienkārši - būt tai sajūtai, ka esi pirmais tukšā lidmašīnā. Tomēr vairums no šiem rindu veidotājiem apzinās - viņu rīcība ir gana patmīlīga un daļēji pat necivilizēta, jo rindas beigās parasti paliek cilvēki ar maziem bērniem un vecāki cilvēki - kuriem nostāvēšana rindā sagādā lielākas problēmas vai arī tas vispār nav iespējams. Ja personām ar kustību traucējumiem, ir iespēja lūgt lidostas darbinieku palīdzību, šīm divām grupām tā īsti nav.

Bet jā - kopumā, lai arī drūzmēties pie izlidošanas vārtiem ir katra paša interesēs, tas viennozīmīgi ir uzskatāms par sliktu etiķeti.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
6 trending travel destinations for 2024 airBaltic
Venture beyond the ordinary and enjoy the picturesque views, historical sights, and pristine nature of the Balkans. | Skatīt vairāk
79 EUR
Laipni lūgti Šrilankā – smaidu valstī! Latvia Tours
Debesskrāpji un koloniālā stila savrupmājas, lielveikali un ielu tirdziņi, krāšņi Rietumu modes apģērbi un tradicionālās sarongas, ātri sporta | Skatīt vairāk
no 757 EUR
Kemperu noma Eiropā Estravel Latvia
Plānojot atvaļinājumu - Kemperu noma Eiropā! Jauns un aizraujošs ģimenes ceļojumam! | Skatīt vairāk
no 71 EUR
Pavasara tirgus Lietuvā Ignalinos rajono TIC
20.aprīlī no plkst.8. Ignalinas Laisves laukumā notiks pavasara gadatirgus! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.23565221sec.