«British Airways» pasažierus lidostā apkalpos roboti

Lielbritānijas lielākā lidsabiedrība "British Airways" Hītrovas 5. terminālī izvietos divus robotus, kuri pasažieriem atbildēs uz jautājumiem un palīdzēs tiem orientēties lidostas termināli.

Roboti, kurus abus vienos vārds "Bils", ar pasažieriem spēs komunicēt vairākās valodās un palīdzēs tiem nokļūt dažādās vietās 5. termināļa ietvaros, piemēram, uz kafejnīcu, labierīcībām, ģimenes reģistrācijas zonām un citviet. Roboti ieprogrammēti ar atbildēm uz vairāk nekā 1000 jautājumiem, tostarp arī sarežģītākajiem.

Ik dienu Lielbritānijas noslogotākās lidostas 5. terminālis uzņem aptuveni 90 000 pasažierus un lidsabiedrība uzskata, ka mākslīgais intelekts spēs paātrināt ikdienā veicamās pasažieru darbības.

Rikardo Vidāls (Ricardo Vidal), lidsabiedrības "British Airways" inovāciju vadītājs stāsta: "Nākotnē es paredzu robotu floti, kas strādā plecu pie pleca ar mūsu cilvēkiem, piedāvājot patiesi netraucētu ceļojumu pieredzi."

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2020 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2020 1st-studio.com

 
Total Timed::0.8092401sec.