Japānā izveidots vilciens, kuram ir vairāk logu nekā sienu

Vilcieni visā pasaulē ļauj baudīt skaistus ainaviskus skatus, tomēr var gadīties, ka visas labākās vietas pie logiem jau ir aizņemtas, tomēr Japānā ir izveidots kāds pavisam mazs, bet noderīgs risinājums šai problēmai.

Japānas dzelzceļa serviss ir uzskatāms par vienu no labākajiem pasaulē, jo tas ir ātrs, regulārs un ērts, tomēr tas netraucē vietējiem iedzīvotājiem īstenot arvien inovatīvas idejas. Jaunajam vilcienam vairums sienu ir aizvietotas ar logiem, lai ceļotāji varētu izbaudīt braucienu pilnībā. Vilciens gan ir pavisam mazs, tajā ir 45 sēdvietas, kas izvietotas divos vagonos. Pirmajā vagonā, kura dizains ir veidots 60-to gadu stilā, ir iespējams netraucēti baudīt panorāmiskos skatus. Tikmēr otrajā vagonā var baudīt lieliskas vakariņas īpaši veidotā franču restorānā. Vilciena pirmajā vagonā ir iespēja arī baudīt ne tikai skaistākos apkārtnes skatus, bet arī novērot vilciena tehniskās puses darbību, jo ir iespēja ielūkoties tur, kur parasti vilciena pasažieriem nav iespējas piekļūt – vilciena vadītāja kabīnē, kas no vagona ir atdalīta ar tādu pašu stikla sienu, kā ir atdalītas visas pārējās vilciena daļas.  

 Pasaulē gan ir arī citi līdzīgi vilcieni, kur ļauj uz apkārtni skatīties caur plašākiem logiem kā ierasts, tomēr tie, atšķirībā no Japānas piemēra, ir iekārtoti kā tipiski vilcieni. Piemēram, Šveices ledāju ekspresis, kurš ir atzīts arī par pasaules lēnāko vilcienu, ļauj ceļotājiem doties izbraucienā pa kalnu dzelzceļu, kurš ved pāri 291 tiltam un cauri 91 tunelim, ļaujot baudīt Šveices kalnu burvību pa vilciena logu.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.67201018sec.