INTERVIJAS & PADOMI | Fakti

9. aprīlis vēsturē: Skandāls ASV - pasažieri no pārpildītas lidmašīnas sēdvietas izvelk ar spēku (video)

9. aprīlis vēsturē: Skandāls ASV - pasažieri no pārpildītas lidmašīnas sēdvietas izvelk ar spēku (video)

Vien 2 gadus nesenā pagātnē - 2017. gada 9. aprīlī - teju nepieredzēta situācija aviopārvadājumu vēsturē notika Amerikas Savienotajās Valstīs, kur no kādas pārpildītas lidmašīnas, aviokompānijas United Airlines pārstāvji un policija ar spēku no savas sēdvietas izvilka kādu pasažieri.

United Airlines paziņoja, ka lidmašīna, kuras maršruts bija no Čikāgas uz Luisvillu, bija pārpildīta (overbooked) un kompānijas pārstāvji esot piedāvājuši pasažieriem brīvprātīgi atstāt lidmašīnu, par to saņemot kompensāciju. Kompānijai bija nepieciešams atbrīvot četras vietas cita lidojuma stjuartiem, kuriem bija jānokļūst Luisvillā. Kompensācijas apjoms esot vairākas reizes palielināts (no 400 līdz 1000 dolāru vērtu lidojuma kuponu), taču neviens brīvprātīgi neesot piekritis šim piedāvājumam. Tāpēc kompānijas pārstāvji izvēlējušies četrus pasažierus, kuriem pieprasījuši atstāt lidmašīnu, par to saņemot jau minēto kompensāciju. Trīs no pasažieriem esot atstājuši lidmašīnu bez konfliktiem, taču ceturtais atteicies, norādot, ka viņam jānokļūst mājās. Pēc aptuveni piecpadsmit minūšu ilgām diskusijām, aviokompānija esot izsaukusi apsardzi un policiju, kura tad ar spēku pasažieri izvilka no viņa krēsla un turpināja brutāli vilkt to ārā no lidmašīnas.

Šis incidents izraisīja sašutuma vētru ASV un pasaulē – ārkārtīgi daudz cilvēku bija neizpratnē par to, ka aviokompānija šādi var rīkoties pret maksājošu klientu.

Arī Latvija nav izņēmums un pārpildīto lidmašīnas sēdvietu dēļ pasažieriem vairākkārt nācies mainīt savus plānus un saņemt kompensāciju no lidsabiedrības. Ironisku situācija 2017. gadā piedzīvoja kāda pasažiere Evija, kura divas reizes pārpildīto reisu dēļ palika "ārpus borta", jo lidmašīnā nebija brīvu vietu. AirBaltic toreiz skaidroja, ka šī ir standarta prakse aviācijas industrijā un lidsabiedrības visā pasaulē pārdot papildus biļetes, ņemot vērā, ka daļa pasažieru neierodas uz lidojumiem. Šāda prakse sniedz iespēju lidsabiedrībām garantēt pasažieriem izdevīgākus piedāvājumus.

2 gadus seno incidentu aviokompānijas United Airlines lidmašīnā skaties zemāk pievienotajā VIDEO.


Par citiem 9. maija notikumiem vari lasīt šeit.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.32637715sec.