Vienreizēja pārēšanās Jāņos neietekmē lieko svaru

“Neliela pārēšanās vienu vai divas reizes gadā neatstāj praktiski nekādu iespaidu uz cilvēka lieko svaru,” norāda Sabiedrības Veselības institūta valdes loceklis Vilnis Baltiņš, vienlaicīgi gan uzsverot, ka pārējā laikā ir jāievēro mērena un pietiekoša uztura uzņemšana.

“Jāņi allaž saistās ne tikai ar izpriecām, bet arī sātīgu ieturēšanos, tai skaitā alu, kvasu, gaļu, sieru, un protams arī rasolu. Taču cilvēkiem nevajadzētu būt uztrauktiem par to, ka viņi varētu palikt resnāki tikai tāpēc, ka pārēdušies Jāņu svinību laikā,” mierina Vilnis Baltiņš, piebilstot, ka tas, gan nenozīmē, ka var nodoties ēšanas pārmērībām no Jāņiem līdz Pēteriem.

“Cilvēku svaru nevar ietekmēt vienreizēji notikumu. Tas attiecās arī uz vienreizēju apņemšanos cīnīties ar lieko svaru, jo kā zināms, cilvēks nepaliek tievāks tikai viena skrējiena vai vienas badošanās dienas dēļ,” stāsta Vilnis Baltiņš.

“Tāpat slaidāki nepaliksiet, ja pāris reizes gadā publiskos pasākumos ēdīsiet mēreni, bet pārējā laikā regulāri piekopsiet ikvakara “badošanos” ledusskapja rajonā,” atgādina Vilnis Baltiņš.

“Ja tomēr negribat pārēsties šajos svētkos un arī citās ēdienreizēs, iesakām izmēģināt visvienkāršāko no iespējamām diētām. Šo programmu, apvienojot dažus viegli izpildāmus ieteikumus, ir izveidojis Sabiedrības Veselības Institūts. Tās nosaukums ir Sāta Sajūtas diēta,” piedāvā Vilnis Baltiņš, akcentējot, ka Sāta Sajūtas diēta nesamazina ar ēdiena uzņemšanu saistīto baudu, taču maltītei atvēlēto laiks tiek patērēts mazākas porcijas apēšanai.

"Sāta Sajūtas diēta ļauj gūt baudu no ēdiena un sasniegt sāta sajūtu jau ēšanas laikā. Tā pasargā no pārēšanās," Jāņu svinētājiem iesaka Vilnis Baltiņš.

 Sāta Sajūtas diēta

Paņemam vienu vai, vēl labāk, 1/2 porcijas. Nomieriniet sevi ar domu, ka otra porcijas puse būs pieejama arī pēc tam, kad apēdīsiet pirmo.

Dariet kā teikts un neatrunājieties!

Nav tādas atrunas, kura var atspēkot mūsu piedāvājumu...

Sadaliet savu porciju 3 iedomātās daļās.

Lēnām apēdiet 1. porcijas daļu un tad ieturiet vismaz 1 minūtes garu pauzi.

Lēnām apēdiet 2. porcijas daļu un vēlreiz ieturiet 1 minūtes pauzi.

Lēnām apēdiet atlikušo porcijas daļu.

Ja pēc šādas maltītes Jums tiešām gribas ēst vēl, tad droši ņemiet papildporciju un atkārtojiet procedūru, taču ir viens noteikums - papildporcijai jābūt krietni mazākai nekā pirmajai porcijai.

 

 

 

 

 

 

 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Tūrisma piedāvājums Daugavpilī TAKA
Daugavpils ir pievilcīgs un daudzveidīgs tūrisma galamērķis, kas savus viesus sagaida un iepriecina ar plašu tūrisma piedāvājumu klāstu. | Skatīt vairāk
Latvija
Simjūda gadatirgus Valmieras Tūrisma informācijas centrs
10. oktobrī Valmierā norisināsies viens no rudens gaidītākajiem notikumiem pilsētā – Simjūda gadatirgus, kurā ik gadu pulcējas gan tuvāki, gan | Skatīt vairāk
SILENE RESORT & SPA**** TAKA
Offers everything necessary for unforgettable holiday: comfortable accommodation, relaxing SPA treatments, restaurant, entertainment activities. | Skatīt vairāk
Slutišķu sādža un vecticībnieku lauku sēta TAKA
Daugavas ielejas ielokā no ziņkārīgām svešinieku acīm paslēpies Slutišķu vecticībnieku ciems, kas ir mīklains un nezināms. | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Trakai TIC
,


Vidzemes Augstskolas semināru telpas
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2020 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2020 1st-studio.com

 
Total Timed::0.33951402sec.