Sociālie mediji ieņem stabilu vietu mūsu dzīvē. To pamanījuši arī uzņēmumi un to mārketinga dienesti savu uzņēmumu profilus aktīvi papildina ar ziņām par uzņēmuma sasniegumiem un jaunumiem preču katalogos. Bet ko tad patiesībā vēlas saņemt cilvēks, kas nospiež Facebook konta podziņu "Like"?
Co-Tweet un ExactTarget veiktais pētījums mums sniedz atbildi par to, kas ir motivējošais faktors sociālā tīkla dalībniekiem pieteikties viena vai otra uzņēmuma / zīmola interesentu grupā:
- 40% vēlas saņemt atlaides un piedalīties veicināšanas akcijās;
- 37% vēlas parādīt savu atbalstu zīmolam vai attiecīgajam uzņēmumam;
- 36% cer (vēlas) iegūt bezmaksas paraugus, kuponus;
- 34% vēlas saņemt informāciju par uzņēmuma darbību;
- 33% vēlas būt pirmie, kas saņem jaunāko informāciju par nākotnes produktiem;
- 30% vēlas saņemt jaunumus un informāciju par plānotajām tirdzniecības akcijām;
- 27% vēlas izklaidēties un gūt prieku no tā;
- 25% aptaujāto vēlas piekļuvi ekskluzīvai informācijai;
- 22% ir pieteikušies, jo kāds viņiem ir ieteicis sekot šī zīmola vai uzņēmuma kontam;
- 21% vēlas tik vien kā uzzināt ko vairāk par uzņēmumu.
Papildu šiem skaitļiem pētījums ļauj nomierināties tiem, kas, izveidojot uzņēmuma profilu sociālajā vidē, bija cerējuši saņemt lielu savu sekotāju atsaucību rakstīto komentāru, izteikto viedokļu un citu aktivitāšu veidā profila interaktīvajās sadaļās, bet nav sasnieguši izvirzīto mērķi - tikai 13% no sekotājiem vēlas piedalīties aktīvi, pārējiem pietiek ar informāciju un iespējām, ko jūs viņiem sniedzat.
Secinājumi, balstoties uz uzņēmuma vai zīmola mārketinga mērķiem, mums jāizdara pašiem un, pamatojoties uz tiem, jāveido sava Facebook un citu sociālo tīklu mārketinga stratēģija.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.