Lexus LC gads – atjaunināta kupeja un jauns LC 500 Convertible

Lexus vēsturē 2020. gads būs LC modeļa gads ar diviem nozīmīgiem jaunumiem. Pirmkārt, veiktspēju uzlabojošie atjauninājumi 2021. gada Lexus LC automobilim un, otrkārt, šī segmenta papildinājums - pievilcīgs kabriolets ar mīksto jumtu.

Lexus Baltic vadītājs Raigo Kaseorgs /Raigo Kaseorg/ stāsta, ka Lexus klāstā nekad nav bijis automobilis ar mīksto jumtu, taču jaunā kabrioleta LC 500 Convertible jumta izstrādē ir ieguldīts milzu darbs, lai tas būtu perfekts. "Tas ne tikai piešķir šim kabrioletam to pašu labi nostrādāto un eleganto siluetu kā kupejai LC 500 - automobiļa pārdomātā inženierija garantē, ka tas darbojas klusi un ātri. Šim kabrioletam piemīt daudzas LC kupejai līdzīgās priekšrocības, taču jumts automobilim piešķir pavisam jaunu raksturu. Ar to neapšaubāmi patiks braukt ikvienam, kurš dod priekšroku kupejai vai kabrioletam," viņš norāda.

Parasti kabrioleta gadījumā viena no problēmām ir ietilpība. Tomēr Lexus LC 500 Convertible nodrošina tieši tikpat ietilpīgu bagāžas nodalījumu kā kupejas modelis - 172 litrus -, jo pārdomātu inženiertehnisko risinājumu un dizaina rezultātā ir atrasta iespēja jumtu ielocīt starp aizmugurējās balstiekārtas elementiem, savukārt hidrauliskā motora bloku uzstādīt tukšajā vietā aiz aizmugurējiem sēdekļiem.

Lai nodrošinātu tāda pašu klusumu salonā, kāds tas ir LC 500, tika izstrādātas akustiskas simulācijas, lai konstatētu, pa kurieni automobilī iekļūst dominējošie trokšņi, un attiecīgi varētu aprēķināt skaņu izolējošā un skaņu absorbējošā materiāla daudzumu un atrašanās vietu.

Nekādu kompromisu attiecībā uz sniegumu

Lexus ir pārliecināts, ka kabrioletam jābūt tieši tikpat ātram kā kupejai, tādēļ izmantoja gan vēja tuneli, gan testēšanas treku, lai nodrošinātu, ka maksimālo ātrumu iespējams sasniegt gan ar paceltu, gan ar nolaistu jumtu. Tā 5 litru V8 dzinējs ģenerē 464 ZS un 530 Nm.

Runājot par vadāmību, jaunais jumts būtībā rada pozitīvu ietekmi uz automobiļa dinamiku. Un tas ir iespējams tādēļ, ka visas galvenās detaļas ir iestrādātas automobiļa garenbāzē, līdz ar to automobiļa smaguma centrs atrodas zemāk nekā kupejai, un tas savukārt nosaka tā lielisko līdzsvaru un braukšanas raksturu. Lexus ir izmantojis pat retu magnija un alumīnija kombināciju, lai jumta rāmja svars būtu minimāls, nesamazinot tā veiktspējas kvalitāti.

Daudzslāņu jumtu var pacelt un nolaist 15  sekundēs. Paredzams, ka šāda veida jumta locīšanas mehānisms kalpos apmēram 10 gadus bez jebkādas mehāniskas iejaukšanās, tomēr Lexus ir pielicis īpašas pūles, lai nodrošinātu šī mehānisma uzticamību. Inženieri testēja jumtu līdz lūzuma punktam, novērtējot, ka tas spēj izturēt ap 18 000 atvēršanas un aizvēršanas ciklu, un tikai tad parādījās pirmā problēma, turklāt nebūtiska.

LC 500 attīstība

"Lexus flagmaņa mērķis jau no savas sākotnējās koncepcijas izstrādes brīža ir bijis nodrošināt vēl asāku, vēl izsmalcinātāku sniegumu. 2021. gada modelī ieviestās izmaiņas nodrošina vēl straujāku automobiļa reaģēšanu, vadības stabilitāti un veiklību," norāda Raigo Kaseorgs.

2021. gada LC 500 īstenotās izmaiņas kupejas sniegumu padara vēl izteiksmīgāku. Automobiļa svars samazināts par gandrīz 10 kg, kas panākts, būtiski mainot balstiekārtu, tostarp lietojot alumīnija apakšējās sviras, vieglākus, dobus pretrites stieņus ar pārskatītu diametru un jaunu lielas stiprības materiālu tinumu atsperēs. Arī 21 collas kaltajiem vieglmetāla diskiem ir vieglāka konstrukcija.

Pēc svara samazināšanas uzmanības centrā nonāca balstiekārtas atjaunināšana, lai panāktu vienmērīgāku, laidenāku kustību un automobiļa vadītājs attiecīgi labāk justu ceļu.

Lai vidēja un liela ātruma diapazonā automobiļa vadība būtu labāka, LC automobiļa stabilitātes kontroles (VSC) sistēma ir ieguvusi jaunu papildinājumu - aktīvo pagriezienu palīgu (Active Cornering Assist, ACA). Tas palīdz kontrolēt automobiļa kustību pagriezienos, nodrošinot iekšējo riteņu bremzēšanu atbilstoši automobiļa sānu paātrinājumam, kāds rodas, dinamiskā braukšanā ģenerējot lielākus G spēkus.

Dzinēja izejas jauda ir 464 ZS/341 kW, un tā var automobili no miera stāvokļa paātrināt līdz 100 km/h ātrāk nekā 4,7 sekundēs. 5,0 litru dzinējs ir pielāgots nesen atjaunotajai 10 pakāpju Direct Shift automātiskajai pārnesumkārbai.

Par Lexus

Lexus savu ceļojumu autoražošanas pasaulē sāka 1989. gadā ar diviem luksusa sedaniem un apņemšanos tiekties uz izcilību. Kopš tā laika Lexus ir attīstījis savu automobiļu klāstu, lai apmierinātu pasaules luksusa klientu vajadzības vairāk nekā 90 valstīs. Lexus ir apņēmies kļūt par vizionāru zīmolu, kas tiecas uz drosmīgu dizainu, izdomas bagātām tehnoloģijām un iedvesmojošu sniegumu.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 03.04.2024 - 24.04.2024 Muzeju darba laiku apkopojums 2024.gadam Bauskas TIC
Apskates objektu un muzeju darba laika un cenu apkopojums 2024.gadam. | Skatīt vairāk
Latvija
Brauc ar skolēniem uz Bauskas novadu! Bauskas TIC
Izzini Bauskas novadu, brauc pavasara ekskursijā kopā ar klasi! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 20.04.2024 - 25.04.2024 Latvijas nacionālā teātra izrāde TUKUMĀ Tukuma TIC
25. aprīlī, plkst.13:00 Tukuma pilsētas Kultūras namā izrāde pusaudžiem un viņu vecākiem. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 12.04.2024 - 21.04.2024 Satiec savu meistaru Tukuma pusē Tukuma TIC
Tukuma pusē no 13.aprīļa līdz 21.aprīlim varēs iepazīt 12 meistaru stāstus tuvplānā! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.74000907sec.