Autors: velocita.lv
Avots: toyota.ee
Toyota flagmanis, kas ieguvis jaunu ārējo dizainu un modernizētu interjeru, ir ieradies Latvijā un jau tiek piedāvāts testa braucieniem.
Reklāma
Jaunais Camry Hybrid 230 tagad ir pieejams ar modernāko hibrīdpiedziņas tehnoloģiju, kas ļauj sasniegt augstākus veiktspējas rādītājus, lielāku efektivitāti un patiesi aizraujošu braukšanu. Par nākamā līmeņa savienojamību un vēl ātrāku reakciju rūpējas jauna multimediju sistēma un digitālais instrumentu panelis. Tāpat Camry standarta aprīkojumā ietilpst jaunākās paaudzes Toyota Safety Sense ar visaptverošu drošības un vadītāja palīgsistēmu pakotni.
Camry izsmalcinātajam un perfekti nostrādātajam tēlam Toyota CALTY dizaina studijā ASV ir radīts mūsdienīgāks un azartiskāks izskats. Būtiskākās pārmaiņas redzamas priekšpusē, kas veidota āmurhaizivs galvas formā. Šeit realizēta Toyota jaunā dizaina valoda, kuras principi iedzīvināti arī modeļu Prius un C-HR jaunākajās versijās.
Piektās paaudzes hibrīdtehnoloģija
Camry Hybrid 230 ir jaunākais modelis, kurā varēs izbaudīt Toyota piektās paaudzes hibrīdtehnoloģijas veiktspēju, braukšanas prieku un efektivitāti.
Jauno hibrīdsistēmu veido jaudīgāks litija jonu akumulators un atzinīgi novērtētais 2,5 litru četru cilindru benzīna dzinējs. Sistēmas kopējā jauda jauninājumu rezultātā ir palielinājusies par 6% līdz 230 DIN ZS/169 kW, savukārt degvielas patēriņš un CO2 izmeši samazinājušies attiecīgi līdz 4,8 l/100 km un 109 g/km (WLTP kombinētajā ciklā).
Pateicoties jaunajam hibrīddzinējam, Toyota Camry Hybrid 230 paātrinājums ir straujāks, vienmērīgāks un ar vieglāk kontrolējamu, teju momentānu reakciju, kas visspēcīgāk izpaužas starta brīdī. Paātrinājumam no 0 līdz 100 km/h nepieciešamais laiks ir samazināts no 8,3 līdz 7,2 sekundēm.
Multimediju sistēma un digitālās inovācijas
Jaunais Camry ir aprīkots ar jaunākās paaudzes Toyota Smart Connect+ multimediju sistēmu un 12,3 collu skārienekrānu. Viedtālruni multimediju vidē var integrēt, izmantojot bezvadu Apple CarPlay un Android Auto savienojumu vai kādu no piecām USB pieslēgvietām, ko var lietot arī viedierīču uzlādei. Camry standarta aprīkojumā ietilpst arī viedtālruņa bezvadu uzlādes paliktnis.
Toyota Teammate drošības un vadītāja atbalsta sistēmas
Camry tiek piedāvāts arī jaunākās paaudzes Toyota Safety Sense drošības sistēmu komplekss. To paplašinātais darbības rādiuss ļauj automobilim uz ceļa pamanīt vēl vairāk transportlīdzekļu, citu satiksmes dalībnieku un objektu. Līdz ar to pirmssadursmes sistēmas (Pre-Collision Assist – PCS) atbalsts vadītājam pilsētas satiksmē ir vēl efektīvāks.
Jaunums Camry drošības sistēmu klāstā ir ārkārtējās stūrēšanas asistents Emergency Steering Assist. Tā ir sistēma, kas maigi piebremzē un viegli piestūrē, ja ceļa malā pamana stāvam transportlīdzekli vai ejam gājēju, ko nepieciešams apbraukt drošā attālumā. No savas joslas Camry šī manevra laikā neizbrauc.
Vēl viens papildinājums drošības jomā ir uzlabotā adaptīvā kruīza kontrole (Dynamic Radar Cruise Control – DRCC). Ar pagrieziena signāliem sajūgtā sistēma dod pirmo paātrināšanās impulsu, tiklīdz vadītājs ieslēdz virzienrādītāju un gatavojas sākt apdzīšanas manevru. Tāpat DRCC ātrāk pamana transportlīdzekli, kurš nogriež ceļu, tāpēc Camry pabremzē vienmērīgāk. Bet uzlabotais ceļa atpazīšanas asistents labāk pielāgo ātrumu pirms pagrieziena. Līdz ar to pat pa līkumotu ceļu jaunais Camry brauc nosvērtāk un komfortablāk.
Vēl pie jaunajām drošības un vadītāja atbalsta funkcijām pieskaitāma ārkārtējās apstāšanās sistēma (Emergency Driving Stop System – EDSS). Tā darbojas, kad ir aktivizēts joslas ieturēšanas asistents (Lane Trace Assist). Gadījumā, ja vadītājs ilgāku laiku nav stūrējis un spiedis akseleratora vai bremžu pedāli, EDSS pievērš viņa uzmanību ar akustiskiem un vizuāliem brīdinājuma signāliem. Ja vadītājs uz tiem nereaģē, sistēma vienmērīgi samazina ātrumu, aptur automobili un ieslēdz avārijas gaismas.
Jaunais Toyota Camry jau ir pieejams zīmola pārstāvju salonos, un modeļa sākuma cena Latvijā ir 38 600 eiro.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.