Interesanti noslēpumi par restorānu un kafejnīcu dzīvi

Katram restorānam un kafejnīcai ir savas ieražas un metodes, kā pagatavot maltīti un apkalpot savus viesus. Taču dažas no šīm ieražām var būt nedaudz nepieņemamas šo kafejnīcu apmeklētājiem. Vairāki pavāri, apkalpojošais personāls un citi šīs nozares pārstāvji vietnei budgettravel.com atklājuši dažus interesantus faktus, ko apmeklētāji, pavisam iespējams, nav zinājuši.

Neaizraujies ar maizes ēšanu

Apkalpojošais personālas atzīst, ka maize, kas atrodas groziņā uz galda, iespējams, jau ir pabijusi vēl pie kāda galdiņa. Kas netiek apēsts, tas bieži vien tiek nogādāts atpakaļ virtuvē un tiek pārlikts citā groziņā, lai no jauna to nestu kādam citam galdiņam. Tādējādi veidojas dažādu baktēriju mājvietai labvēlīga vide. Baisi, ne?

Ignorē mūziku

Protams, dziesma "We built this city" var kādu iedvesmot un likt pasūtīt vairāk kā nepieciešams. Taču tieši tas ir tas, ko restorāni vēlas panākt ar konkrētas mūzikas izvēli. Iespaidojoties no noteiktiem mūzikas stiliem, cilvēki ēd vairāk un iet prom no kafejnīcas ātrāk. Lai izvairītos no šāda ierastā refleksa jāmēģina "atslēgties" no apkārt skanošās mūzikas, izbaudīt laisku sarunu un mierīgu ēšanas tempu.

Nekad neesi pēdējais klients

Brīdis pirms restorāna slēgšanas var nozīmēt vecu ēdienu, nedaudz iereibušu personālu, īgnu apkalpošanu un, iespējams, kāds zāles otrā galā jau sāks mazgāt grīdu.

Neesi kaitinošs viesis

Ir ļoti svarīgi padomāt par savu attieksmi pret apkalpojošo personālu. Šefpavāra, viesmīļa un citu restorāna darbinieku rokās ir tavas maltītes un, iespējams, svarīga notikuma, piemēram pirmā randiņa, saderināšanās vai tēta dzimšanas dienas liktenis. Protams, ja tiešām ir kādas problēmas vai pārpratumi, par tiem vajag ziņot savam viesmīlim. Taču padomā divreiz, pirms nolem sūtīt ēdienu atpakaļ uz virtuvi (kas var sadusmot pavāru), stāstīt bārmenim, ka pazīsti restorāna īpašnieku (iespējams bārmenis pats nemaz nevar ciest īpašnieku) vai uzdod jautājumus, kuri parāda, cik maz tu vēlies maksāt par savu maltīti, piemēram, jautājums – "Vai mēs trijatā varam dalīt vienu zupu?".

Lai gan ziņas par viesmīļiem, kuri iespļauj kaitinošu viesu ēdienos ir pārspīlētas, tik un tā ir svarīgi attiekties pret apkalpojošo personālu laipni un ar sapratni.

Neēd ārpus mājas svētku dienās

Vai kādreiz esi aizvedis savu mammu svinīgās Mātes dienas brokastīs, bet no brokastīm atgriezies ar vilšanos, jo personāls bija neuzmanīgs un ēdiens viduvējs? Diemžēl tā var notikt, ja svētku dienā maltīte tiek ieturēta kādā restorānā.  It īpaši tādās dienās kā Mātes diena vai Valentīndiena. Labāk šajās dienās pagatavot svinīgu maltīti mājās un svētku dienu atzīmēt šādi, jo restorānu pārslodze dara savu un rada haosu arī personālam, un tas, protams, ietekmēs arī tevi.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atlaides auto nomai Reunion salā Europcar
Izmanto 15% atlaidi savai auto nomai 2024. gada JŪNIJĀ Reunion salā! | Skatīt vairāk
Pilna Servisa Līzings Passat Europcar
Pilna Servisa Līzinga piedāvājums VW Passat Variant MY24 Elegance. | Skatīt vairāk
Pavasara Vidusjūras kruīzi ar Costa Estravel Latvia
Vidusjūras kruīzs ar Costa / no Savonas uz Romu / 6 naktis / aprīlis - maijs / pilna ēdināšana | Skatīt vairāk
no 519 EUR
3 dienas Romā un Vidusjūras kruīzs Estravel Latvia
9 naktis - 2 naktis Romā un 7 nakšu kruīzs ar MSC Vidusjūrā // Īpašais piedāvājums | Skatīt vairāk
no 1058 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.21377301sec.