«Peugeot» 208 un 2008 ir jauns automātiskās pārnesumkārbas pārslēgs

Peugeot 208 un 2008, no kuriem pirmais 2021. gadā bija vispopulārākais mazās klases auto, bet otrais – visvairāk pārdotais B segmenta krosovers Eiropas jauno auto tirgū, nu ir aprīkoti ar īpašu automātiskās pārnesumkārbas pārslēgu. Tagad garenās sviras vietā ir izsmalcināts, glīts, ergonomisks un viegli lietojams pārslēgs, kas eleganti integrēts vidus konsolē. Turklāt šāda evolūcija notikusi ne tikai iekšdedzes dzinēja modeļos, bet arī 100% elektriskajos e-208 un e-2008.

Perfekta integrācija

Pārsteidzoši modernais pārslēgs ļoti labi iekļaujas 208 un 2008 Peugeot i-Cockpit® 3D priekšējā panelī, veidojot smalku tehnoloģiju un ergonomikas kombināciju, savukārt tā pārdomātais dizains atbrīvo vietu vidus konsolē. Elegantumu uzsver matētā hroma un glancēti melnā apdare, kā arī ar oglekļa šķiedras pārklājumu veidotais elkoņa balsts.

Jaunais pārslēgs visiem dzinēju veidiem, gan elektriskajiem, gan iekšdedzes, piedāvā dažādus braukšanas režīmus. Par to, kurš režīms darbojas, informē attiecīgs gaismas indikators uz pārslēga, taču papildus to vadītājam atgādina arī indikators mērinstrumentu panelī. Piedāvātie režīmi: atpakaļgaita (R), neitrālais (N) un režīms braukšanai (D), kad mašīna pati nosaka, kurš no 8 pārnesumiem ir atbilstošs braukšanas stilam, ceļa profilam un automobiļa noslodzei.

Funkciju klāstu papildina divas atsevišķas pogas: Park (P), kas pārslēdz pārnesumkārbu stāvēšanas režīmā, savukārt Manual (M) poga iekšdedzes dzinēja gadījumā aktivizē manuālu pārnesumu pārslēgšanu ar nelielām svirām, kas atrodas aiz stūres. Modeļiem ar elektrodzinēju M poga ir aizstāta ar pogu Brake (B).

Funkcionalitātes evolūcija

B poga abos 100% elektriskajos modeļos e-208 un e-2008 pastiprina reģeneratīvo bremzēšanu. Ja režīms B nav aktivizēts, sabremzēšanās pēc kājas noņemšanas no akseleratora pedāļa ir mērena, pēc sajūtām līdzīga tai, kāda ir mašīnās ar iekšdedzes dzinēju un automātisko pārnesumkārbu. Aktivizējot režīmu B, sabremzēšanās kļūst spēcīgāka un arī atgūtās enerģijas apjoms ir lielāks. Ja vien netiek izslēgts dzinējs, rekuperācijas jeb režīms B paliek aktīvs un saglabā atmiņā šo iestatījumu pat pēc izmaiņām pārnesumkārbas pārslēgā.

Visām 208 un 2008 versijām līdz ar jauno pārslēgu ir pieejama elektriskā stāvbremze, kas ir ērtāk lietojama ikdienā un arī ietaupa vietu vidus konsolē.

Pagājušajā gadā Latvijā tika pārdoti 209 Peugeot vieglie komercauto (N1) un 928 vieglās automašīnas (M1), starp kurām populārākais modelis bija 2008 ar 249 pārdotām vienībām. Franču zīmola tirgus daļa 2021. gadā Latvijā bija 6,7%, liecina Auto Asociācijas apkopotā statistika.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
ATTA KRASTA FESTIVĀLS ATTA Centre
21. jūlijā ATTA CENTRE atklāj pirmo ATTA Krasta festivālu, kura ietvaros notiks Street Food festivāls un kolekcionāru tirdziņš ar unikāliem | Skatīt vairāk
Latvija
Bauskas novada velo maršruti Bauskas TIC
Četri velo maršruti ar praktisku informāciju un kartēm latviešu, krievu un angļu valodā. | Skatīt vairāk
Brīvdabas kino seansi Rīgas centrā Splendid Palace
“Splendid Garden” noskaņa apvieno sevī Eiropas vasaras kino festivālu dienvidu elpu un pilsētas eleganci. | Skatīt vairāk
Baltic Beach Hotel - ģimenes atpūta Estravel Latvia
1 nakts 2 pieaugušajiem un 1 bērnam ģimenes numurā, brokastis, Sea Wellness apmeklējums, bērnu kluba pakalpojumi | Skatīt vairāk
no 195 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2022 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2022 1st-studio.com

 
Total Timed::0.11390114sec.