Autors: Ludmila Glazunova
Avots: BalticTravelnews.com
Pēc valdības paziņojuma par stingro mājsēdi, kas stājas spēkā 21. oktobrī, palielinājies pieprasījums pēc ceļojumiem ārpus Latvijas. Šo pieprasījuma pieaugumu izjūt arī Latvijas nacionālā lidsabiedrība “airBaltic”.
“Līdzīgi kā katru gadu, šajā periodā pasažieriem aktuālākie ir siltie atpūtas galamērķi Vidusjūras reģionā. Uzņēmums pēdējās dienās novēro palielinātu interesi par tādiem galamērķiem kā Atēnām, Barselonu, Tenerifi, Dubaiju, Lisabonu, Romu, Madridi vai Larnaku,” Travelnews.lv vēsta “airBaltic”.
Reklāma

Ņemot vērā paaugstināto interesi, “airBaltic” 21. oktobrī uzsāka īpašu akciju #tālsēde, nodrošinot vēl pievilcīgākas cenas uz virkni uzņēmuma galamērķu, un aicina cilvēkus mājsēdes vietā izvēlēties tālsēdi.
“Mēs sagaidām, ka augstākminēto galamērķu popularitāti pozitīvi ietekmēs arī Latvijas iedzīvotāji, kas īsāku vai ilgāku periodu izvēlēsies organizēt savu darbu attālināti, ārpus Latvijas robežām,” pauž “airBaltic”.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.