Vai Latvija var cerēt uz prāmjiem zem Latvijas karoga?

Prāmju kompānijas “Viking Line” kuģis “XPRS” kopš 2014. gada bija reģistrēts Igaunijas kuģu reģistrā, tolaik mainot piederību no Zviedrijas, bet tagad kompānija nākusi klajā ar paziņojumu, ka ar 7. decembri “XPRS” būs Somijas kuģu reģistrā.

Ar šādu pāreju Igaunijā darbu zaudēs 175 cilvēki.

Tāpat “Viking Line” paziņoja, ka pārdod savu prāmi “Rosella” kompānijai “Aegean Sealines Maritime Co” jo kuģis vairs neatbilst ekoloģiskajām prasībām. Prāmim jāpārtrauc apkalpot maršrutus Baltijas jūrā ar 2023. gada 8. janvāri.

Šī situācija ir likusi nozarei diskutēt par iemesliem, kādēļ tā notiek, un viens ir nodokļu sistēma. Proti, izrādās, tādās valstīs kā Somija, Zviedrija un Latvija tā ir pievilcīgāka kuģniecībā, nekā Igaunijā.

“Tallink” valdes priekšsēdētājs Pāvo Negene portālam Eer.ee norādījis, ka, ja “Tallink”, piemēram, pārreģistrētu visu savu floti Latvijas reģistrā, tad kompānija gada griezumā varētu ieekonomēt ap 15 miljoniem eiro.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Reinas upes kruīzs tulpju ziedēšanas laikā Estravel Latvia
Viens no skaistākajiem laikiem - pavasara atnākšana! Iepazīstieties ar īpašajiem kruīzu piedāvājumiem dažādām gaumēm. | Skatīt vairāk
no 599 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 20.03.2023 - 27.03.2023 Publikācija “TRAĶU PILIS UN PILSKALNI” Trakai TIC
Publikācija “TRAĶU PILIS UN PILSKALNI” | Skatīt vairāk
Daugavas loki TAKA
Uzkāpjot 21 m augstajā skatu tornī, no putna lidojuma augstuma var aplūkot ainavas un gleznainos Daugavas lokus. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 16.03.2023 - 23.03.2023 Nenokavē labākās cenas garantiju! Latvia Tours
NENOKAVĒ! Tikai 3 dienas, no 14. līdz 16. martam, ir spēkā labākās cenas garantija!! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2023 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2023 1st-studio.com

 
Total Timed::0.15405202sec.