«Groupe Renault» pasaulē pirmie organizē liela mēroga eksperimentu

Elektrisko transportlīdzekļu līdere Eiropā Groupe Renault ir uzsākusi pirmo liela mēroga eksperimentu ar iebūvētu lādētāju, kas darbojas ar atgriezenisku darbību. Tā maiņstrāvas tehnoloģija ir īpaša ar to, ka transportlīdzeklī ir iebūvēts atgriezeniskas darbības lādētājs, un tam ir nepieciešama tikai vienkārša esošo uzlādes staciju pielāgošana par saprātīgām izmaksām.

Visā 2019. gadā Eiropā tiks izmantota 15 ZOE flote ar divvirzienu uzlādi, lai Grupa varētu sagatavot nākotnes piedāvājumus ar atgriezeniskas darbības lādētāju un to standartizēt ar savu partneru palīdzību. Šis eksperiments tika uzsākts Nīderlandes pilsētā Utrehtā un Portugāles Madeiras arhipelāga Portu Santu salā. Tas turpināsies arī Francijā, Vācijā, Šveicē, Zviedrijā un Dānijā.

"Ar šo iniciatīvu Groupe Renault pilnībā iekļaujas savā visiem pieejamās elektriskās mobilitātes līdera lomā, un ir viena no spēlētājām enerģētikas pārejas jomā. Divvirzienu uzlāde ir svarīgākais Groupe Renault izstrādāto viedo elektrisko ekosistēmu balsts. Mēs izvēlējāmies iebūvētu tehnoloģiju, kas optimizē uzlādes stacijas izmaksas un tādējādi veicina masveida attīstību", norāda, Groupe Renault Elektrisko transportlīdzekļu nodaļas direktors Žils Normāns (Gilles Normand).

Divvirzienu uzlādes priekšrocības

Divvirzienu uzlādes princips, ko sauc arī par atgriezenisku uzlādi vai transportlīdzekli tīklā (vehicle to grid), modulē elektriskā transportlīdzekļa akumulatora uzlādi un izlādi atbilstoši lietotāja vajadzībām un elektroenerģijas pieejamībai tīklā. Maksimāla uzlāde notiek tad, ja elektroapgāde ir pieejama lielāka nekā nepieciešams, jo īpaši tad, kad atjaunojamo energoresursu ražošana ir pieaugusi. Taču transportlīdzekļi ir spējīgi elektroenerģiju atdot tīklā tad, kad ir būtiski pieaudzis tās patēriņš. Tādējādi elektriskie transportlīdzekļi var kalpot par enerģijas pagaidu uzkrāšanas ierīcēm un kļūt par galveno atjaunojamo enerģijas avotu attīstības mehānismu. Tādējādi elektrotīkls optimizē vietējā atjaunojamās enerģijas piegādi un samazina infrastruktūras izmaksas. No otras puses, klientiem ir izdevīgs lētākas, videi nekaitīgākas elektroenerģijas patēriņš, kā arī mazāka maksa par pakalpojumiem elektrotīklā.

Sagatavot Grupas nākotnes divvirzienu uzlādes piedāvājumu

Atgriezenisko uzlādi paredzēts testēt septiņās valstīs un sadarbībā ar dažādiem partneriem vairāku projektu ietvaros (elektriskās ekosistēmas vai mobilitātes pakalpojumi), lai Groupe Renault varētu sagatavot savu nākotnes piedāvājumu. Mērķis ir divkāršs: novērtēt iespējamību lielā mērogā un aprēķināt iespējamos ieguvumus. Šie testi jo sevišķi ļaus:

•  apstiprināt elektriskā transportlīdzeklī iebūvēta risinājuma tehniskās un ekonomiskās priekšrocības;

•  pierādīt vietējam un valsts tīklam sniegto pakalpojumu vērtību, piemēram, veicinot saules un vēja enerģijas patēriņu, kontrolējot tīkla frekvenci vai spriegumu un samazinot infrastruktūras izmaksas;

•  izstrādāt tiesisko regulējumu mobilās enerģijas uzkrāšanas ierīcēm, identificēt traucējošos faktorus un piedāvāt konkrētus risinājumus;

•  attīstīt kopējus standartus kā priekšnoteikumu liela mēroga projekta īstenošanai.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Būsim pazīstami Latgale, Sēlija! TAKA
Skolēnu ekskursijas Augšdaugavas novadā! | Skatīt vairāk
Orientēšanās sezona sākas jau 16.aprīlī! Alūksnes TIC
Orientēšanās pasākumam HORIZONTS šogad lieli svētki - uzsākta 40.jubilejas sezona. Tiekamies jau otrdien, takās kas bija tik populāras! | Skatīt vairāk
no 2.00 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 23.04.2024 - 30.04.2024 Publikācija “TRAĶU PILIS UN PILSKALNI” Trakai TIC
Publikācija “TRAĶU PILIS UN PILSKALNI” | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 18.04.2024 - 30.04.2024 ALBĀNIJA jau no 30.05. Latvia Tours
Klimats ir ideāli piemērots tiem, kam patīk siltums un saule, bet kas nevēlas karstumu. Temperatūra vasarā svārstās no 25 līdz 28 grādiem pēc Celsija | Skatīt vairāk
no 589 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.22790003sec.