«Ryanair» komercdirektors: Par neērtībām sūdzas tikai tie, kas nav lidojuši ar «Ryanair»

Jaunās Īrijas lidsabiedrības «Ryanair» politikas - kā piemēram, lūgums rokassomas nodot kā nododamo bagāžu bez maksas, kā arī pasažieru izsēdināšana, ir tikai pašu klientu interesēs un par tām sūdzas tikai cilvēki, kas ar «Ryanair» nekad nav lidojuši, situāciju raksturoja «Ryanair» komercdirektors Deivids O'Braiens.

"Viss patiesībā ir ļoti vienkārši - ikviens mūsu pasažieris drīkst lidmašīnā ienest divas rokas bagāžas vienības, ja ir iegādājies "Priority" pakalpojumu. Ja nav, tad lidaparātā var ienest vienu - mazāko - rokas bagāžu. Otra, lielākā bagāžas vienība tad tiek ievietota lidmašīnas bagāžas nodalījumā bez maksas. Es uzsveru - bez maksas. Rokas bagāžas nodošana bagāžas nodalījumā nozīmē, ka lidmašīnas salons nav pārbāzts ar bagāžu, kā arī to, ka lidaparāts pacelsies tam paredzētajā laikā, jo nebūs jāpavada papildu minūtes, domājot kur nolikt lieko bagāžu. Lidmašīnas salons pavisam vienkārši nav būvēts tā, lai tajā varētu ievietot 180 pasažieru somas. Tas nav fiziski iespējams. Un ja to mēģina, tad lidaparāta pacelšanās tiek aizkavēta, jo jāmeklē vietas pēdējām somām," sacīja Deivids O'Braiens.

Viņš arī atgādināja, ka Ungārijas zemo cenu lidsabiedrība "Wizzair" agrāk prasīja maksu par lielās rokassomas pārvadāšanu lidaparātā - līdz pat 20 eiro.

Atbildot uz travelnews.lv repliku, ka "Wizzair" nu savu politiku ir mainījis un lielo rokas bagāžu ļauj pārvadāt bez maksas, "Ryanair" komercdirektors atbildēja, ka "Wizzair" šādu soli spēris, lai līdzinātos "Ryanair".

"Mēs uzskatām, ka mūsu politika ir pavisam godīga. Mēs neprasām papildu samaksu par somas pārvadāšanu. Es arī neticu, ka cilvēki, kas ar "Ryanair" ir lidojuši, par mūsu politikām sūdzas. Tie, kam ir ļoti svarīgi lidot ar savu somu salonā, to vēl arvien var darīt - par to samaksājot pāris eiro vairāk. Tas ir gadījumos, kad cilvēks vēlas izkļūt no lidmašīnas pirmais vai vēlas paturēt savu somu acīs. Bet es gan vēlos atgādināt, ka ļoti bieži bagāža līdz bagāžas saņemšanas vietai nonāk pat ātrāk nekā pats pasažieris. Cilvēki, kas lido ar "Ryanair", to zina un viņi par mums nesūdzas," sacīja O'Braiens.

Savukārt par nejauši piešķirto vietu sistēmu, Īrijas lidsabiedrības pārstāvis sacīja, ka aviokompānijai jānodrošina iespēja tiem pasažieriem, kas vēlas sēdēt kopā, iespēju sēdēt kopā. Tāpēc algoritms cilvēkus parasti izsēdina pa vienam, lai viņiem blakus būtu divas vietas.

"Tāpat vēlos atgādināt, ka cilvēkiem ir iespēja iegādāties sēdvietas kuras vēlas. Ir skaidri noteikta sistēma un nosacījumi".

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Svinam Vācijas futbola vasaru Europcar
Apvieno savu futbola braucienu ar apskates ekskursiju pa Vāciju! Mēs piedāvājam ekskluzīvu atlaidi visiem faniem, kas ceļo uz Vāciju, lai atbalstītu | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 24.04.2024 - 03.05.2024 Āzija un salas. Aviobiļešu akcija SKY24.LV
Pērciet līdz 02.05. - Ceļojiet maijā // Tokija, Bali, Bangkoka, Honkonga, Deli, Maurīcija... | Skatīt vairāk
no 709 EUR
“ŠEFA UZKODAS” pasākumu mājas Dvietē TAKA
Dvietē atrodas pasākumu māja, kuru var rezervēt un rīkot pilnīgi jebko! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 19.04.2024 - 04.05.2024 Ekskursiju ceļojums - 𝐆𝐑𝐈𝐄𝐊̧𝐈𝐉𝐀! Latvia Tours
Pēc jaukā brauciena, tiem, kas Grieķijā vēlas uzturēties ilgāk, iesakām pagarināt savu atpūtu vienā no piedāvātajām Tasas salas viesnīcām. | Skatīt vairāk
no 1089 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::1.57435203sec.