Autors: Jānis Pēteris Bērziņš
Avots: BalticTravelnews.com/Simpleflying.com
Ja pilotiem daudzās valstīs noteiktais pensijas vecums ir 65 gadi, tad lidmašīnas apkalpes locekļiem šīs prasības nav tik noteiktas.
Tā, piemēram, Āzijas valstīs lidmašīnas apkalpes locekļi savu aktīvo karjeru beidz apmēram 40-50 gados, bet Eiropā – tad, kad nosaka likums. Piemēram, “Air France” arī lidmašīnas apkalpes locekļiem pensionēšanās vecums ir 65 gadi.
Lai gan daudzās valstīs pastāv uzskats, ka par stjuartēm var strādāt jaunas, skaistas un slaidas meitenes, reālā situācija ir daudz atšķirīgāka. Tā, piemēram, Lielbritānijas lidsabiedrībā “Easy Jet” vecākā stjuarte Pema tikko nosvinēja 73 gadu dzimšanas dienu. Turklāt aviācijā viņa strādā vien 20 gadus, papildinot lidsabiedrības rindas 53 gadu vecumā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.