Foto: BalticTravelnews.com
Autors: Aivars Mackevics
Avots: BalticTravelnews.com
Latgalē vēl ir saglabājušās saimnieces, kuras
bez īpašiem ledusskapjiem, standarta produktiem un garšu bagātinātājiem spēj
noorganizēt kāzas 200 cilvēkiem viskarstākajā vasaras laikā. Latvijā daudzi
populāri pavāri atzīst, ka šīs saimnieces ir Latvijas bagātība. Taču arī Latgalē
aizvien biežāk kāzu galdus rotā Rimi vai Maxima produkcija. Tāpēc Krāslava ir iecerējusi
veidoties par kulinārā mantojuma centru Latvijā. Ieplānots Krāslavas pils komplekss ar vairākiem muzejiem, kas popularizēs kulināro mantojumu. Krāslavas
TIC vadītāja Tatjana Kozačuka informēja Travelnews.lv, ka Krāslavas pils
kompleksā drīzumā būs Šmakovkas muzejs. Krāslavas TIC sadarbojas ar
Baltkrievijas un Lietuvas kulinārā mantojuma dalībniekiem, proti, tiek gatavoti
vairāki kopīgi projekti, kurus jau vairāku gadu garumā rīdzinieki var skatīt
arī tūrisma izstādē Balttour.
Daudzi pilsētas svētki tagad aizvien biežāk
tiek svinēti tieši Krāslavas pils kompleksā. Ar lepnumu TIC vadītāja stāsta par
Rudo svētkiem, kas šogad ir vareni izdevušies un tos rīkos arī 2013.gadā.
Krāslavas populārākie tūrisma objekti pilsētā ir Krāslavas katoļu baznīcā,
Krāslavas pils komplekss un skatu tornis Daugavas krastā, kas ir otrais
augstākais Latvijā. Ļoti daudzi tūristi apmeklē keramiķa Pauliņa darbnīcu. TIC
vadītāja Tatjana Kozačuka ir ievērojusi, ka šajā gadā tūristu skaits Krāslavas
tūrisma objektos ir pieaudzis un sevišķi daudz ir velotūristu, kuri apceļo
Daugavas lokus. Drīzumā Daugavpils un Krāslavas autotūristu varēs doties
asfalta ceļa braucienā apkārt Daugavai, jo ekspluatācijā tiks nodots Krāslava –
Kaplava – Daugavpils ceļš. Tas noteikti ietekmēs tūristu skaitu Daugavas lokos.
Pasaules tūrisma dienā Krāslavas TIC vadītāja Tatjana
Kozačuka novēl visiem ceļotājiem pozitīvu noskaņojumu, bet tūrisma industrijā
strādājošajiem izturību un saglabāt entuziasmu gan brīvdienās, gan darba dienas
vakaros :)
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.