Slepenais klients: "Visātrāk uz e-pastu spēja atbildēt Aviotravel, N-Travel un Remaco" [13]

Tūrisma ziņu portāls Travelnews.lv kā slepenais klients sazinājās ar 36 tūrisma aģentūrām* Latvijā, lai noskaidrotu, cik laika aģentūrām nepieciešams atbildes sniegšanai uz klientu vēstulēm. 6. janvārī pēc pulksten 10.00 nosūtījām e-pasta vēstules 36 aģentūrām ar lūgumu uzzināt cenas divvietīgiem numuriņiem četrzvaigžņu viesnīcās Romas centrā (20. – 23.03.2014.). Līdz pulksten 16.30 saņēmām atbildes no 16 tūrisma aģentūrām.

Visātrāk atbildes saņēmām no Latgales Aviokases/Aviotravel, kas atbildi sniedza 24 minūšu laikā un no N-Travel - 37 minūšu laikā. Vienas stundas laikā iekļāvās arī Remaco, kam informācijas sniegšana prasīja 40 minūtes. Pēc stundas un dažām minūtēm saņēmām atbildes arī no Relaks Tūre (1 stunda, 3 minūtes) un Lidotleti.lv (1 stunda, 5 minūtes). Drīz vien atbildi saņēmām arī no FTB Latvia, proti, pēc 1 stundas un 9 minūtēm. Šajā pašā laikā saņēmām atbildi arī no Antario. Pēc neilga laika atbildi sniedza arī Baltatour (1 stunda, 41 minūte) un Latvia Tours (1 stunda, 42 minūtes). Tūrisma aģentūra Eltur atbildēja 1 stundas un 50 minūšu laikā. Nedaudz vairāk kā 2 stundas bija nepieciešamas Ap Sauli, kura pārstāve atbildi sniedza 2 stundās un 9 minūtēs. Arī Travel Time un Naos tūrisma aģentūras atbildēja pēc 2 stundām un dažām minūtēm.

Līdz vēlai pēcpusdienai saņēmām atbildes vēl no divām tūrisma aģentūrām. E-pastu no Carlson Wagonlit Travel saņēmām pēc 5 stundām un 29 minūtēm. Bet Eiropas Ceļojumu Centra konsultante atbildēja pēc 5 stundām un 41 minūtes.

1. Latgales aviokases/Aviotravel - 24 minūtes

2. N-Travel - 37 minūtes

3. Remaco - 40 minūtes

4. Relaks Tūre - 1 stunda, 3 minūtes

5. Lidotleti.lv - 1 stunda, 5 minūtes

6. FTB Latvia - 1 stunda, 9 minūtes

6. Antario - 1 stunda, 9 minūtes

8. Baltatour - 1 stunda, 41 minūte

9. Latvia Tours - 1 stunda, 42 minūtes

10. Eltur - 1 stunda, 50 minūtes

11. Naos - 2 stundas, 2 minūtes

12. Ap Sauli - 2 stundas, 9 minūtes

13. Travel Time - 2 stundas, 15 minūtes

14. Carlson Wagonlit Travel - 5 stundas, 29 minūtes

15. Eiropas Ceļojumu Centrs - 5 stundas, 41 minūte

Visātrāk, tomēr bez prasītās informācijas, atbildēja tūrisma aģentūra Altebo. Uzņēmuma pārstāve Solvita Abarone vēstulē informēja, ka uzņēmums diemžēl ceļojumus 2014. gadam nepiedāvā. Sakarā ar pārmaiņām aģentūras darbībā, no 2014. gada Altebo darbosies tikai ar esošu klientu līgumu apkalpošanu.  

9. janvārī portālā tiks publicēts raksts ar minēto tūrisma aģentūru ieteikumiem nakšņošanai Romā.

* E-pasta vēstules tika sūtītas Travelnews.lv sadarbības partneriem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

1 Rudens 01/15/2014 17:52 Tā kā tajā krievu raidījumā: Ja ugodaju etu melodiju s 5 not..

2 tre 01/11/2014 22:02 labs aģents tātad ir tāds aģents, kas atbild ātri, un jebko :) skaidrs.

3 MAre 01/10/2014 13:02 Tiešām ir labs piedāvājums izsūtīt slepenos jautājumus -juristam, advokātam u.c.arī tikpat aizņemtiem laudim ar nevienam nevajadzigu pakalpojumu. Tikai lai uzzinatu statistiku. Sliecos domāt, ka profesonāls darbinieks pec e-pasta spej novērtēt -vai klients ir patieisi ieinteresēts pakalpojumā.

4 Anita 01/09/2014 19:08 Atbilde klientam neaprobežojas ar cenas nosaukšanu un rēķina izrakstīšanu. Lai atbilde būtu kvalitatīva, jāpiedāvā varianti, labi, ja var pievienot savus komentārus. Nu tas tā, ja kvalitatīvi grib atbilēt, nevis atrakstīties- pēc principa,lai skaitītos atbildējis. Varbūt Travelnews var painteresēties pie tūrisma aģentiem, kādas darbības viņi veic, lai sagatavotu piedāvājumu un sagatavot kādu rakstiņu. Lai ta dažiem "slepenajiem" šī tēma kļūst skaidrāka

5 Liene no 01/09/2014 18:09 Biežāk jāpatrenkā tie aģenti, jo mums birojs ir blakus tūrisma aģentūrai un redzu, ka šie aizrautīgi spēlē pokeru vai sēž Draugos, bet kad atbrauc bosiene, tad tēlo rūķīšus :)

6 to Smaidigais 01/09/2014 00:23 booking.com nav aģentūra un NE PAR KO NEATBILD. 15 sec laikā tu saņem informāciju par to vai vietas ir vai nav viesnīcā UN VISS.
Nē. nav viss, vēl paņem Tavus kredītkaršu datus un nodod viesnīcai, kura var nobloķet no tās summu 2 un pat 3 reizes.
Gudri un pieredzējuši ceļotāji izmanto iepriekš apmaksātus viesnīcas vaučerus.

7 xc90 01/08/2014 23:41 (Es 01/08/2014 20:23) cik sapratu, tad šīs 15 vienīgās atbildēja, pārējās līdz dienas vakaram vispār neko neatsūtīja, tā kā par potenciāli labāku kvalitāti nevar būt runas. Bet ok, visdrīzāk ne visos uzņēmumos ir pietiekoši liels skaits darbinieku, lai reaģētu uz visiem pieprasījumiem. Būtu žēl un neticami, ka e-pasts tiek atvērts 1x nedēļā.

8 smaidīgais 01/08/2014 20:36 tūrisma aģentūra booking.com uz līdzīgiem, peprasījumiem atbild 15 sekunžu laikā

9 Es 01/08/2014 20:23 Vai tiek vērtēta arī atbilžu kvalitāte? Un vai tiešām labākās aģentūras ir tās, kam, acīmredzot, ir tik daudz brīva laika, lai atbildētu uzreiz? Ļoti nepārdomāts eksperiments ar ļoti neobjektīviem secinājumiem. Žēl tā aģenta, kas varbūt visu dienu strādāja un gatavoja piedāvājumu, bet pat tik daudz kā šajā aģentūru topā neiekļuva.

10 xc90 01/08/2014 16:37 xTravel pieredzējušie aģenti arī telefona klausuli neceļ, ienākušo apmeklētāju novērtē pēc pulksteņa markas un tad tikai pievērš uzmanību? Atbilde - jā mums ir tāds viesnīcas piedāvājums par 120 Eur diennaktī, lūdzu, atsūtiet rekvizītus rēķina izstādīšanai. Vai "lūdzu, precizējiet savu interesi" - par daudz prasīts?

11 xTravel 01/08/2014 15:52 Pieredzējis aģents ir imūns pret šādām aptaujām, kuras katru dienu sabirst n-tā skaitā uz e-pastu. Visādi "slepenie klienti" ik dienu izsūta pieprasījumus aģentūrām, lai sagatavo piedāvājumu, izstrādā maršrutu u.t.t. un pēc tam pat neatbild uz nosūtītajām atbildēm. Sveiciens "slepenajam klientam", lai pamēģina kaut ko šādā veidā pieprasīt no ārsta, advokāta vai automehāniķa. Viņi nez kādēļ par "paldies" nestrādā ...

12 Travelnews.lv 01/08/2014 15:44 Travelnews.lv redakcijā bija vairākas sūdzības, ka tūrisma aģentūras slikti atbild uz e-pastu pieprasījumiem... mēs to pārbaudījām. Ceļotāji tagad zina, kuri atbaild un kuri ne. Mēs bieži vien sūtam arī reālus pieprasījumus :)

13 Anita 01/08/2014 14:03 ĻOTI ŽĒL, KA SŪTAT AĢENTŪRĀM NEREĀLUS PIEPRASĪJUMUS. TŪRISMA DARBINIEKIEM, TICIET MAN, IR KO DARĪT.

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 29.03.2024 - 30.04.2024 Atlaides auto nomai Reunion salā Europcar
Izmanto 15% atlaidi savai auto nomai 2024. gada JŪNIJĀ Reunion salā! | Skatīt vairāk
Māra Upmane-Holšteine un Aigars Apinis Valmieras TIC
19.maijā pl.16.00 aicinām uz Stāstnieku Pēcpusdienu Akustikā kopā ar mūziķi Māru Upmani-Holšteini un aktieri Aigaru Apini. | Skatīt vairāk
40 EUR
Atlaides auto nomai Ungārijā Europcar
Nomā auto ar Europcar Budapeštā un saņem atlaidi! Izbaudi Budapeštas daudzveidību. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 23.04.2024 - 29.04.2024 Liepājas pēdas Latvijā Liepājas reģiona TIB
Lai aktīvi un erudīti atzīmētu Latvijas Republikas Neatkarības atjaunošanas dienu, liepājnieki un pilsētas viesi aicināti pieteikties orientēšanās | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.85397792sec.