Briti Ryanair nodēvē par "sliktāko" zīmolu apkalpošanas ziņā [1]

Lielbritānijas žurnāla "Which?" lasītāji zemo cenu lidsabiedrību Ryanair klientu apkalpošanas kvalitātes ziņā atzinuši par sliktāko starp 100 valsts lielākajiem zīmoliem.

Žurnāla rīkotajā aptaujā lasītājiem tika lūgts izvērtēt lielākos zīmolus Lielbritānijā pēc tādiem kritērijiem kā darbinieku zināšanas, attieksme un spēja risināt problēmas. Aviokompānija Ryanair no iespējamajām piecām ieguvusi vien divas zvaigznes katrā no kategorijām – tā saņēmusi kopējo vērtējumu 54 procenti, kas ir zemākais vērtēto 100 zīmolu vidū.

"Pasažieri, šķiet, piekrīt Maikla O'Līrija nostājai, ka pieejamai cenai ir augstāka prioritāte nekā apkalpošanas kvalitātei", norādīts žurnālā "Which?". 

Kā liecina noritējušās aptaujas rezultāti, viens no respondentiem kompāniju Ryanair nodēvējis par "agresīvu attiecībā pret klientiem", bet vēl kāds minējis, ka Ryanair stjuartes "izturas rupji un liek [pasažieriem] sajusties kā niecībām nevis klientiem".

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

1 fday 09/21/2013 09:10 Es gan teiktu, ka smags gadījums ir daži ground staff pārstāvji, tipa Steisija Stanstedas lidostā, bet pārējais ir ok. Lidmašīnu stjuarti izpalīdzīgi un draudzīgi noskaņoti.

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Latvijas čempionāts vieglatlētikā Valmieras novada Tūrisma pārvalde
29. un 30. jūnijā Jāņa Daliņa stadionā norisināsies Latvijas čempionāts vieglatlētikā, kura programmā iekļauta septiņcīņa un desmitcīņa. | Skatīt vairāk
Premium klases kruīzi  Estravel Latvia
7 naktis uz kuģa // dažādas ostas pilsētas // lieliska apkalpošanas kvalitāte // aizraujoši maršruti // Aicinām Premium klases kruīzā! | Skatīt vairāk
no 529 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.52762985sec.