Autors: Mārtiņš Švarcs
Avots: Dailymail.co.uk/BalticTravelnews.com
Šķiet, ka bezpilota lidaparāti varētu piedzīvot uzvaras gājienu arī viesmīlības nozarē. Viesi, kuri kategoriski nevēlas, lai viņus traucētu personāls, Kalifornijas viesnīcā "Casa Madrona" turpmāk varēs izmantot novatorisku pakalpojumu un izvēlēties, lai dzērieni viņiem tiktu piegādāti ar bezpilota lidaparāta palīdzību.
Jaunais pakalpojums pieejams VIP klientiem, kuri apmetušies viesnīcas, kas atrodas netālu no Sanfrancisko, ekskluzīvākajā numurā – nakts tajā izmaksā aptuveni 7 300 eiro. Veicot pasūtījumu uz numuru, "lidojošais viesmīlis" dzērienus veikli un pavisam diskrēti nogādās uz terases, tikpat ātri to pametot.
Reklāma
Viesnīcas īpašnieki stāsta, ka šāda ideja dzimusi gluži nejauši, apspriežot dažnedažādas iespējas, kā uzlabot VIP klientu apkalpošanas kvalitāti. Bezpilota helikopters, kam ir astoņi rotori un četras "rokas", gaisā spēj pacelt divas šampanieša pudeles, tās droši nogādājot viesiem numurā ēkas otrajā stāvā.
Izrādās, ka jaunais pakalpojums jau kļuvis itin pieprasīts, tādēļ viesnīca apsver ideju viesiem ar bezpilota lidaparāta palīdzību nogādāt arī uzkodas un dažādus nepieciešamus priekšmetus.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.