Autors: Travel RSP
Avots: Travel RSP
Visapkārt notiek nepārtraukta, strauja attīstība un arī tūrisma nozare nav izņēmums. Jau kopš gada sākuma Travel RSP uzsākusi sadarbību ar mobilo iekārtu aplikācijas TickApp izstrādātājiem, lai savus klientus, kas iet līdzi laikam un kuru ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir mobilais tālrunis, iepriecinātu ar jaunām iespējām.
TickApp mērķis ir kļūt par populāru mobilā tālruņa aplikāciju klienta karšu lietotāju un uzņēmēju vidū Latvijā un citu valstu tirgos, tādēļ TickApp aplikācija piedāvā daudz priekšrocību ne tikai tās lietotājiem, bet arī uzņēmumiem, kas tajā izvieto savus piedāvājumus.
Reklāma
Tiem, kam ir aktuāli atbrīvoties no savu karšu smaguma naudas makos, iesakām sekot aplikācijas jaunumiem Facebook.com, www.tickapp.eu vai lejupielādēt aplikāciju, lai savlaicīgi uzzinātu, kādas kartes vēl būs pieejamas. Lejupielādējot aplikāciju TickApp, ir iespēja piekļūt jaunām kartēm vai atbrīvoties no savā makā jau esošajām, atvieglojot ne tikai savu naudas maku, bet arī nodrošinot karšu ērtāku lietošanu, tām vienmēr esot līdzi Tavā mobilajā tālrunī.
TickApp lietotāja priekšrocības
Protams, Travel RSP klienti ir aicināti sākt lietot TickApp, lai vienkārši un ērti saņemtu īpašos ceļojumu piedāvājumus un jaunumus savā tālrunī kā arī iegādātos sev interesējošos braucienus. Taču jebkurš mūsu klients kā TickApp lietotājs varēs redzēt nozaru katalogu, kurā grupēti neskaitāmi veikali un pakalpojumu sniedzēji daudzās un dažādās sfērās, izvēlēties sev interesējošos un ne tikai apvienot klienta kartes un uzkrāt bonusus, iepazīties ar veikalu piedāvājumiem un izmantot atlaides, bet arī iegādāties preces vai pakalpojumus no tiem. Turklāt, kļūt par jaunas klienta kartes īpašnieku ir pavisam viegli. Nav jāiet uz veikalu un jāizņem karte. Lai kļūtu par TickApp lietotāju nepieciešams lejuplādēt aplikāciju AppStore vai GooglePlay veikalā, izveidot savu personīgo profilu, pievienot interesējošo klienta karti un uzrādīt pārdevējam karti tālrunī.
Uzņēmuma priekšrocības
Uzņēmējiem aplikācija TickApp ir izdevīga, jo sniedz vairākas modernas iespējas, kas ekonomē ne tikai laiku, bet arī ļauj uzņēmumiem ietaupīt tā budžetu. Ir iespēja izstrādāt savu lojalitātes sistēmu, atbrīvojoties no plastikāta kartēm, apzināt klientu iepirkšanās paradumus un maksimāli ātri nogādāt informāciju par izdevīgiem piedāvājumiem. Uzņēmums SIA MoBuy, kas izstrādājis TickApp, rūpējas par to, lai uzņēmējam nebūtu jāinvestē lieli līdzekļi, un piedāvā tehnoloģiskus risinājumus atbilstoši maksātspējai. Piemēram, klientam nav jāiegādājas atbilstoši kases sistēmas skeneri uzreiz, sākotnēji var izvēlēties vienkāršāku karšu identificēšanas paņēmienu, kas neprasa lielus ieguldījumus.
SIA MoBuy vadītājs Jānis Sproģis apgalvo, ka TickApp komanda arī turpmāk strādās, lai klients un uzņēmējs būtu ieguvēji. "Esam radoša komanda un neapstāsimies pie līdzšinējām idejām, bet ieviesīsim daudz jaunu inovāciju, kas atvieglos visu mūsu ikdienu" - tā Sproģa k-gs.
TickApp komanda cītīgi strādā, lai pēc iespējas ātrāk nodrošinātu lietotājus ar to iemīļotajām kartēm, kuras tie izmanto ikdienā, un lūdz palīdzību noskaidrot, kuras kartes ir vispieprasītākās. Lai ātrāk parādītos tieši Tavas iecienītākās klienta kartes, ieraksti komentāros vai atsūti bildi ar karti, kuru visvairāk vēlētos redzēt aplikācijā.
Aplikācijas lietotāju skaits pēdējā mēneša laikā ir trīskāršojies. Daudzi ar tās palīdzību jau izmanto pirmās klienta kartes un seko līdzi saviem iemīļotajiem uzņēmumiem – arī Travel RSP klienti caur aplikāciju jau vairākus mēnešus saņem mūsu īpašos piedāvājumus un veic ceļojumu iegādi.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.