«Dacia» iegūs jaunu vizuālo identitāti

•    Jauns atskaites punkts, īstenojot Dacia stratēģisko plānu

•    Pārstrādāta vizuālā identitāte modernam un digitālākam zīmolam, nezaudējot savu patieso būtību

•    Jauns logotips un jauna emblēma – vienkāršības un izturības iemiesojums

•    Dacia kļūst videi draudzīga un atklāj savu ārējo veidolu

•    Pilnīgi jaunas vizuālās un grafiskās formas, kas pakāpeniski tiks ieviestas no 2021. gada jūnija

Kopš savas darbības sākuma Dacia ir pastāvīgi pārkāpis robežas un tagad parādās jaunā, vēl pārliecinošākā, modernākā un patiesākā gaismā. Jauna nodaļa Dacia stāstā.

JAUNAS AMBĪCIJAS

Jau 2021. gada sākumā informējot par savu jauno stratēģiju, Dacia paziņoja, ka tas ir jaunas nodaļas sākums uzņēmuma vēsturē. Jauna nodaļa, kas tagad atspoguļojas tā jaunajā logotipā, emblēmā, krāsās un reljefos, bet zīmols joprojām paliek uzticīgs saviem pamatprincipiem. Lai gan zīmola panākumu pamatā esošās vērtības paliek nemainīgas, tas rada pavisam citas sajūtas, kas atspoguļo šīs vērtības: vienkāršību, autentiskumu un izturību, kas vienmēr pieejama par godīgu cenu.

Dacia izpilddirektors Deniss Le Vots raksturo Dacia: “Zīmols, kas pastāvīgi no jauna definē būtisko automobiļu nozarē”. Zīmols, kas ir gan “pieejams”, gan “pievilcīgs”. Tā pozīcija tirgū joprojām ir tikpat vienreizēja kā darbības sākumā, un nākamajos gados ir paredzama tās izaugsme, kā skaidrots video.

 JAUNA VIZUĀLĀ IDENTITĀTE

Zīmola Dacia atjaunošanu simbolizē jauns logotips un jauna emblēma – atšķirīga un pārliecinoša zīmola iezīme.

Šos divus jaunos dizaina elementus iekšēji izstrādāja dizaina komanda, vēloties paust zīmola patieso būtību – to, kas vadījusi Dacia kopš darbības pirmsākumiem.

Logotips, kas ir galvenais jaunās vizuālās identitātes elements, izstaro nezūdošu izturības un stabilitātes sajūtu. Burtu forma apzināti veidota izsmalcinātā stilā – “D” un “C” ir kā spoguļattēli, simbolizējot zīmola nesarežģīto un gudro pieeju. Logotipa ģeometriskās līnijas piešķir burtu virknei mehāniskas kustības iespaidu.

Emblēma atspoguļo logotipa būtību, apvienojot burtus “D” un “C” kā ķēdes posmus, kas ir savienoti kopā ciešā, nesaraujamā saitē. Jaunā Dacia emblēma ir spēcīgs un izteiksmīgs vizuālais elements, kuru varēs viegli atpazīt pat no tālienes.

Šie divi jaunie vizuālie elementi vienkāršā un viegli saprotamā veidā rada patiesi jēgpilnu nozīmi. Tie atspoguļo Dacia automobiļu uzticamo kvalitāti, kas katru dienu turpina kalpot miljoniem klientu.

Visā grafiskajā dizainā ir apzināti atmests viss liekas, atgādinot, ka Dacia ir zīmols, kas koncentrējas tikai uz būtiskāko. Katra atsevišķā daļa saskan ar pārējām, veidojot vienotu veselumu, vienlaikus radot jaunas iespējas izmantošanai digitālā saturā. Gluži kā pats zīmols, grafiskā dizaina elementi ir robusti un pielāgojami. Piemēram, bultas formā veidotais logotipa burts “D” pievērš uzmanību dizaina patiesajai būtībai un netieši norāda uz kustības sajūtu, ko rada uz nākotni vērstais zīmols.

DACIA KĻŪST VIDEI DRAUDZĪGA

Krāsu shēma, kas veidota ap haki-zaļo krāsu, atgādina zīmola tuvību dabai – spēcīgu iedvesmas avotu mūsu klientiem un vietu, kurā Dacia automobiļi, piemēram, kulta modelis Duster, var parādīt savas labākās īpašības.

Krāsu paletes pamattoņus veido sekundārās krāsas:     

- trīs izteiktākas zemes toņu krāsas: tumšs haki, terakotas un smilšu krāsa;

- vēl divas sekundārās krāsas – spilgti oranžā un zaļā krāsa – noslēdz gammu ar “tehnoloģiskāku” iespaidu.

Zīmola būtību iemieso arī tā jaunā ikonogrāfija, kas simbolizē alkas pēc brīvības, enerģijas atjaunošanos un atgriešanos pie pamatvērtībām. Šīs pamatvajadzības izjūt daudzi, jo tās liek mums koncentrēties uz patiesi būtiskām lietām un atbrīvoties no visa liekā.

IEVIEŠANA VAIRĀKOS POSMOS

No 2021. gada jūnija jaunā zīmola identitāte tiks pakāpeniski ieviesta dažādos saziņas kanālos: vietnēs, kas saistītas ar zīmolu, reklāmas materiālos, brošūrās u.c. Dacia tirdzniecības vietas jauno zīmola identitāti pakāpeniski ieviesīs no 2022. gada sākuma. Sākot ar 2022. gada otro pusi, automobiļiem būs jauns logotips un emblēma.

Plašāka informācija par zīmola vēsturi:

-    Mazais zīmols, kas redz tālu šeit

-    Plašāka zīmola vēsture šeit

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 24.09.2024 - 29.09.2024 Sajūtu izrāde "Gadalaiki" Liepājas reģiona TIB
29. septembrī bērni un vecāki varēs piedzīvot rotaļīgo Cēsu Mazā teātra izrādi “Gadalaiki”, kas veidota pēc sajūtu teātra principiem. | Skatīt vairāk
Seniora veselībai Rehabilitācijas centrs Jaunķemeri
Aicinām seniorus atrast laiku, lai parūpētos par savu veselību, atjaunotu spēkus un enerģiju medicīniskā personāla uzraudzībā. Gaidīsim Jūs KRC | Skatīt vairāk
no 480 EUR
Ražas svētki un gadatirgus Rēzeknē Rēzeknes pilsētas TIC
Klāt bagātais rudentiņš un septembra pēdējā svētdienā, kas šogad iekrīt 29.septembrī, kā ierasts, rēzeknieši un pilsētas viesi aicināti uz | Skatīt vairāk
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.54162693sec.