Lai gan par
Latvijas nacionālās lidsabiedrības airBaltic rīkoto priekšapmaksas biļešu
tirdzniecības akciju Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) saņēmis
tikai vienu rakstisku sūdzību, izlemts uzsākt pārbaudi. PTAC direktore Baiba
Vītoliņa informēja, ka PTAC jau pirms šīs rakstiskās sūdzības bija uzsācis
lietas izvērtēšanu. Arī Patērētāju interešu aizstāvības klubs PTAC esot
informējis, ka saņemtas vairākas sūdzības.
Novembra
sākumā airBaltic visā Baltijā rīkoja
kampaņu, kuras laikā varēja iegādāties e-kuponus. Tos internetā varēja
apmainīt pret aviobiļetēm gandrīz jebkurā airBaltic
maršrutā. E-kupona cena bija 29 lati,
kas ietver visas biļetes izmaksas, ieskaitot nodokļus un nodevas.
Reklāma

Lai gan airBaltic rīkotās akcijas mērķis bija veicināt
ceļojumu pieejamību Igaunijas, Latvijas un Lietuvas iedzīvotājiem, tomēr
vairāki pasažieri ar masu mediju starpniecību pauda savu neapmierinātību ar
akciju, norādot, ka par iegādātajiem e-kuponiem nav varējuši reģistrēties uz
vēlamo reisu.
Rimi lielveikalos
un hipermārketos visā Latvijā 1. līdz 5.novembrim varēja
iegādāties 25 000 e-kuponu, Igaunijā bija pieejami 15 000 kuponu, bet Lietuvā
15 000 e-kuponu.
E-kupons pats par sevi nav derīgs ceļojuma dokuments, un tas
laika posmā no 1. līdz 15.novembrim bija
jāapmaina pret biļeti aviokompānijas mājaslapā www.airbaltic.com.
E-kuponi ir derīgi lidojumiem laika posmā no 9.novembra
līdz 19.decembrim un no 7.janvāra līdz 12.martam.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.