Autors: Liaa.gov.lv
Avots: Liaa.gov.lv
Jau 30. jūnijā ar vairākiem pasākumiem tiks atklāti XXVII Vispārējie latviešu Dziesmu un XVII Deju svētki. Šogad katrs svētku dalībnieks kopā ar citiem suvenīriem saņems arī īpašu “missionLatvia” ūdens pudeli, kura simbolizē ilgtspēju kā vienu no Latvijas valsts tēla stratēģijas elementiem.
“Ņemot vērā, ka laika ziņā Dziesmu svētki sasaucās ar jaunās valsts tēla stratēģijas prezentāciju, vēlējāmies šo vēstījumu nodot arī svētku dalībniekiem. Ūdens pudeles ir simbolisks veids, kā varam popularizēt ilgtspēju un ūdeni kā dabas resursa nozīmību. Viens no jaunās valsts tēla stratēģijas darbības virzieniem ir misija “Jūra 2030”. Tas ir ietvars, kurā veidojam priekšnosacījumus ūdens inovāciju attīstībai, lai palīdzētu attīrīt Baltijas jūru no piesārņojuma un meklētu risinājumus kā nodrošināt tīra ūdens pieejamību nākamajām paaudzēm," stāsta Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras direktora vietniece Iveta Strupkāja.
Reklāma
Jāuzsver, ka līdz šim Dziesmu svētkos tika izmantotas plastmasas ūdens pudeles, kas radīja papildus piesārņojumu un nebija ilgtspējīgs risinājums.
“Dziesmu svētki raksturo mūsu identitāti, kas balstās radošumā, spējā būt vienotiem un paveikt teju neiespējamas lietas. Spilgti piemēri tam ir ne tikai Dziesmu svētki, bet arī Baltijas ceļš, Latvijas hokeja izlases bronza un atbalsts Ukrainai. Svētku nedēļā Rīgā pulcēsies vairāk nekā 40 tūkstoši dalībnieku, tostarp arī 87 diasporas kolektīvi no 24 valstīm. Dziesmu svētku dalībnieki tāpat kā ikviens no mums ir Latvijas valsts tēla vēstneši, tādēļ ar šīm suvenīru ūdens pudelēm vēlamies nest “missionLatvia” vēstījumu, lai celtu mūsu pašapziņu un atgādinātu, ka, apvienojoties kopīgā misijā, spējam paveikt apbrīnojamas lietas,” turpina Iveta Strupkāja.
"missionLatvia" ūdens pudeles ir praktisks priekšmets, kas kalpos dalībniekiem, kā atgādinājums par dalību vienā no mūsu kopīgajām misijām – Dziesmu un Deju svētkos.
Jaunās valsts tēla stratēģijas “missionLatvia” mērķis ir veidot pievilcīgu valsts tēlu, kas kalpos kā priekšnoteikums Latvijā ražoto produktu noietam ārvalstu tirgos, jaunu ārvalstu investīciju piesaistei, kā arī cels kopējo valsts labklājību.
Ar "missionLatvia" pieeju trijos gados plānots piesaistīt investīcijas 2,45 miljardu eiro apmērā.
Kopumā tika iepirkts 41 tūkstotis alumīnija ūdens pudeles ar "missionLatvia" vārdzīmi, kuras izmaksāja 69 700 eiro bez PVN.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.