Autors: Santa Graikste
Avots: LVRA
No 23. Jūlija darbojas informatīvais tālrunis sūdzībām par taksometru pakalpojumiem.
Informatīvā tālruņa numuru izveidošanas iniciatori ir Latvijas Vieglo taksometru nozares darba devēju organizācija (LVTNDDO) un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA).
Informatīvā tālruņa ieviešana dos iespēju ikvienam Latvijas iedzīvotājam vai valsts viesim paziņot par nekvalitatīviem pakalpojumiem taksometru jomā, atklāt negodīgos un nedisciplinētos taksometru vadītājus un atrisināt radušās konfliktsituācijas.
"Tas ir mūsu nākamais solis, lai sakārtotu taksometru nozari. 11. jūlijā mēs parakstījām vienošanos par jauno kvalitātes standartu ieviešanu un turpmāk tam cītīgi sekosim. Mēs esam atvērti sadarbībai, lai panāktu, ka Latvijā, tai skaitā arī Rīgā, taksometru nozare tiktu uzskatīta kā godīga unkārtīga, ar labu apkalpošanas kvalitāti.
Mums ir ļoti nepatīkami dzirdēt par to, kataksometru uzņēmumu šoferi rīkojas negodīgi. Mēs rīkosimies tā, lai šī negatīvā attieksme jau tuvākajā laikā ievērojami samazinātos un pieliksim visas pūles, lai mūsu nozares prestižs celtos" - ziņoja LVTNDDO priekšsēdētāja Zoja Hruša.
Šis telefona numurs ar LVRA palīdzību tiks izplatīts starp visiem Asociācijas locekļiem (vairāk kā 200 viesnīcu un restorānu).
Informācijas tālruņa numurs: + 371 67378144
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.