Alūksne piedalīsies tūrisma izstādē „Balttour 2009”

No 6. līdz 8. februārim Rīgā, Ķīpsalas izstāžu zālē, notiks starptautiskā tūrisma izstāde „Balttour 2009”, kurā Alūksnes pilsētas dome savu tūrisma piedāvājumu prezentēs kopīgā stendā ar Alūksnes rajona padomi.

Prezentācijas stenda noformējuma ideju izstrādājušas Alūksnes pilsētas domes izglītības, kultūras un sporta darba organizatore Iveta Kovtuņenko un Alūksnes rajona padomes tūrisma speciālistes Kristīne Vimba un Ingūna Dovgāne. Izstrādāto ideju realizējis mākslinieks Ivars Vecāns.

Stenda noformējumā izmantotas fotogrāfijas no dažādiem pasākumiem un apskates vietām. Īpaši šogad izcelts kultūrvēsturiskais mantojums – baznīcas. Izstādes apmeklētāji, aplūkojot stendu, varēs uzzināt, kādi kultūras pasākumi šajā gadā plānoti Alūksnes rajonā.

Virs stenda atradīsies jau pērn izstādēm „Balttour 2008” un „Atpūta un sports” izgatavotais uzraksts „Alūksne”, kas rotē, līdz ar to ir pamanāms un izlasāms no visām izstāžu zāles vietām. Vienā pusē uzrakstam būs Bībeles attēls kā Alūksnes pilsētas vizītkarte, bet otrā – rajona vizītkarte – foto no Viktora Ķirpa Ates muzeja.

Stendā izstādes apmeklētāji varēs saņemt jaunos informatīvos materiālus par Alūksni – bukletu ar informāciju par apskates objektiem un tūrisma servisu, un pastkarti ar šī gada lielāko kultūras un atpūtas pasākumu sarakstu. Alūksni stendā pārstāvēs un ar tās tūrisma piedāvājumu iepazīstinās tūrisma speciāliste Santa Svara.

Alūksnes pilsētas domes izglītības, kultūras un sporta darba organizatore Iveta Kovtuņenko atzīst, ka līdzekļi tūrisma mārketingam ir samazinājušies, kas radījis konkurētspējas zudumu, salīdzinot ar kaimiņvalstīm.

- Tūrisms ir vesela industrija, kas sastāv no ienākošā, izejošā tūrisma, suvenīru tirdzniecības, veikaliem, ēdināšanas un naktsmītņu piedāvājuma, apskates objektiem, kultūras un sporta pasākumu piedāvājuma un daudz kā cita. Pēc Latvijas tūrisma aģentu asociācijas prezidentes Kitijas Gitendorfas LNT raidījuma „900 sekundes” 2. februārī teiktā, tūrisms veido 7.5% no Latvijas iekšzemes kopprodukta gadā un viens tūrismā ieguldītais lats dod 30 latu ieņēmumu. Alūksni reklamējam kā tūrisma pilsētu un kā tūrisma pilsēta tā ir novērtēta arī vairākos konkursos. Tādēļ mums ir jāstrādā pie tūrisma veicināšanas, jādomā, kā pasniegt sevi kā septīto brīnumu un jāpārliecina par to. Domāju, ka liels potenciāls tūrisma un atpazīstamības veicināšanai būs iesaistīšanās Vidzemes kopīgajā projektā „Cēsis – Eiropas kultūras galvaspilsēta 2014”, - norāda I. Kovtuņenko.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Programma Vesela mugura Rehabilitācijas centrs Jaunķemeri
Tava mugura jau sen to ir pelnījusi! 7 dienas un 6 naktis programmā VESELA MUGURA Kūrorta rehabilitācijas centrā pie jūras - KRC "Jaunķemeri". | Skatīt vairāk
no 427 EUR
Seniora veselībai Rehabilitācijas centrs Jaunķemeri
Aicinām seniorus atrast laiku, lai parūpētos par savu veselību, atjaunotu spēkus un enerģiju medicīniskā personāla uzraudzībā. Gaidīsim Jūs KRC | Skatīt vairāk
no 480 EUR
Aviobiļetes kūrortu galamērķos Estravel Latvia
Pēdējā brīža piedāvājumi. Viesnīcas jautājiet Estravel Latvia ceļojumu konsultantam | Skatīt vairāk
no 49 EUR
Bēdziet no pelēcības un plānojiet atpūtu! 1Travel
Latvijā tuvojas garās, tumšās dienas, taču jums ir iespēja aizbēgt uz saulaino ĒĢIPTI! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::3.27551508sec.