Autors: Antra Laumane/Kristīne Indriksone
Avots: BalticTravelnews.com/LiveRiga.lv
"Rīgas Tūrisma attīstības birojs" (RTAB) šodien publicē interneta lapu http://www.liveriga.com/, kas aizsāk LIVE RĪGA ziemas kampaņu un vienlaicīgi ir arī pirmais solis LIVE RĪGA portāla izveidē. Portāls būs galvenais informācijas avots par tūrisma, atpūtas, izklaides un investīciju iespējām Rīgā. Sākotnēji informācija lapā būs pieejama četrās valodās – angļu, krievu, latviešu un vācu.
Interneta lapas galvenās sadaļas būs tādas pašas kā plānotas portālam – LOOK RĪGA, FEEL RĪGA, STAY RĪGA un WORK RĪGA. Šobrīd tas ir atraktīvākais informācijas apkopojums par Rīgas tūrisma piedāvājumu četrās valodās. Līdz portāla izveidei lapa tiks papildināta ar aktuāliem piedāvājumiem.
„Portāls būs galvenais un centrālais elements informācijas gūšanai par norisēm Rīgā. Esmu pārsteigts, ka līdz šim nav ticis izveidots pat vienots kalendārs par būtiskiem notikumiem pilsētā. Mēs izveidosim šo kalendāru. Papildus tam portāls piedāvās arī plašu informāciju par Rīgas tūrisma produktiem, ko piedāvā industrija,“ norāda Bertolts Fliks, RTAB valdes priekšsēdētājs.
LIVE RĪGA portālu plānots veidot kā interaktīvu vidi par Rīgu un pilsētas piedāvājumu gan tūristiem, gan rīdziniekiem. Portāla sadaļā LOOK RĪGA būs atrodama informācija par Rīgas tūrisma piedāvājumu – pilsētas ceļveži, informācija par transporta sistēmu, norēķinu iespējām u.c. FEEL RĪGA - apjomīga un pilnīga datu bāze par kultūras, mākslas, izklaides, sporta pasākumiem un citiem notikumiem Rīgā. STAY RĪGA - informācija par viesnīcām un nakšņošanas iespējām Rīgā, kā arī informācija par pilsētas dzīvi rīdziniekiem un viesiem, kuri pilsētā uzturas ilgāku laiku. Sadaļā WORK RĪGA būs atrodama informācija par konferenču, kongresu un korporatīvā tūrisma iespējām Rīgā zem nosaukuma MEET RĪGA, kā arī noderīga informācija ārvalstu investoriem un uzņēmējiem, kuri vēlas Rīgas pilsētā uzsākt uzņēmējdarbību.
LIVE RĪGA ziemas kampaņas interneta lapas izveidi ir finansējis viens no RTAB dibinātājiem - “airBaltic”. Šis ir kārtējais būtiskais “airBaltic” ieguldījums Rīgas tūrisma veicināšanas kampaņā. “airBaltic” ir pilnībā finansējusi arī mārketinga komunikācijas kampaņas koncepcijas izstrādi, starptautisko tenderi ārvalstu kompānijām un zīmola LIVE RĪGA izveidi, kā arī komunikācijas stratēģijas izstrādi LIVE RĪGA ziemas kampaņai un radošos risinājumus šīs kampaņas nodrošināšanai.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.