Autors: Zanda Lūse/Kristīne Indriksone
Avots: BalticTravelnews.com/Pr-stils.lv
Tūrisma attīstības valsts aģentūra uzsākusi kampaņu „Redzi, Latvija runā!” un aicina cilvēkus apceļot Latviju. Kampaņas platforma ir portāls http://www.redziruna.lv/, kura mērķis ir aktualizēt ceļošanu pa Latviju, veicināt tūrisma speciālistu un Latvijas iedzīvotāju savstarpējo komunikāciju, uzkrāt informāciju par atpūtas iespējām un aicināt cilvēkus dalīties pieredzē.
„Redzi, Latvija runā!” kampaņas pamatā ir portāls ar interaktīvu karti, kurā var atrast un apskatīt dažādus tūrisma objektus un maršrutus, plānot savu ceļojumu pa Latviju, dalīties pieredzē, pievienot savus iecienītākos objektus un maršrutus, kā arī iepazīt citu ceļotāju pieredzi. Projekta mērķis ir veidot ne tikai tradicionālu tūrisma objektu karti, bet arī uzkrāt informāciju par īpašiem atradumiem, kas piesaista cilvēku uzmanību un padara ceļošanu interesantāku.
„Tūrisma nozarē strādājošo uzņēmumu reklāmu galvenokārt veido cilvēki ar savu pieredzi, tādēļ portāls http://www.redziruna.lv/ tapis sociālā tīkla http://www.draugiem.lv/ paspārnē, kas ik dienu pulcē milzīgu skaitu Latvijas iedzīvotāju,” stāsta Armands Slokenbergs, Tūrisma attīstības valsts aģentūras direktors.
Projekta „Redzi, Latvija runā!” mērķis ir veicināt iekšzemes tūrismu ne tikai šajos ziemas aukstajos mēnešos, bet arī visa gada garumā. Šis jautājums īpaši aktuāls kļuvis šobrīd, kad Latvijas vietējā tūrisma tirgus kritums šī gada pirmajā pusgadā bijis par 40%.
Projekta „Redzi, Latvija runā!” vēstneši un atbalstītāji ir arī sabiedrībā zināmi cilvēki – Liene Zostiņa, Jānis Miņins, Aigars Apinis, Andris Vilks, dziedātājs Martin Confused, Andris Kreislers un citi.
„Priecājos būt par kampaņas „Redzi, Latvija runā!” vēstnesi, jo man šķiet nepareizi, ka daudzi ir atkārtoti pabijuši Londonā, bet nav bijuši Liepājā, vai regulāri brauc atpūsties uz namiņu Somijā, nevis Ludzā,” skaidro dziedātājs Mārtiņš Dambis jeb Martin Confused, kura viedoklim piekrīt arī Liene Zostiņa, aicinot cilvēkus nevis braukt uz Ēģipti, bet atrast vietu, kur sasildīties tepat Latvijā.
Kā norāda Latvijas Nacionālās bibliotēkas direktors Andris Vilks, ir pienācis laiks lauzt stereotipus, ka Latvijā ir tikai daži populārie tūristu galamērķi, piemēram, Sigulda. Katrā novadā ir daudz skaistu un interesantu vietu ko redzēt un taku, ko izstaigāt.
„Tūrisma attīstības valsts aģentūra ir paveikusi milzīgu un vajadzīgu darbu, izveidojot šo portālu un ļaujot cilvēkiem dalīties pieredzē. Un es būti ļoti priecīgs, ja visas tūrisma organizācijas varētu sadarboties un strādāt kopā pie tā, lai šis projekts ir veiksmīgs un ilgdzīvojošs,” savu viedokli pauž Andris Kreislers, „Velves nekustamie īpašumi” valdes priekšsēdētājs un Doma laukuma Ziemassvētku tirdziņa organizators.
„Kampaņa „Redzi, Latvija runā!” ilgs līdz 2010.gada maijam, bet mēs ceram, ka portāls http://www.redziruna.lv/ būs ilgdzīvojošs projekts, kas turpmāk tikai augs un attīstīsies,” norāda Armands Slokenbergs.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.