Autors: Santa Graikste
Avots: LVRA
2010. gada 20. oktobrī, viesnīcā „Radisson Blu Hotel Latvija” notiks sestā starptautiskā viesnīcu un restorānu industrijas konference - ”Profesionāls mārketings – veiksmes atslēga sekmīgai viesmīlības industrijas attīstībai”. Vienlaikus notiks arī astotais viesnīcu – restorānu pārstāvju darbseminārs ar piegādātājiem un pakalpojumu sniedzējiem.
Konferenci organizē Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) sadarbībā ar Eiropas Savienības Eiropas Reģionālo attīstības fondu (ERAF) un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA) projekta „Viesnīcu un restorānu nozares starptautiskā konference „Profesionāls mārketings - veiksmes atslēga sekmīgai viesmīlības industrijas attīstībai”” ietvaros.
Konferences mērķis – veicināt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesa attīstību, iepazīstinot mītņu, sabiedriskās ēdināšanas un tūrisma uzņēmumu īpašniekus un vadītājus ar aktuālākajām tendencēm viesnīcu un restorānu industrijā, gan informējot par pasākumiem, kā veiksmīgi izmantojot dažādus mārketinga instrumentus, piesaistīt jaunus klientus.
Konferences „Profesionāls mārketings - veiksmes atslēga sekmīgai viesmīlības industrijas attīstībai” lektori - pieredzes bagāti viesnīcu un restorānu nozares pārstāvji sniegs priekšlasījumus par tendencēm tūrisma un viesmīlības industrijas mārketingā pasaulē un Eiropā, gan arī, kā sasniegt mērķus veicinot Latvijas, Rīgas un katra atsevišķa uzņēmuma atpazīstamību, tai skaitā:
- par tendencēm tūrisma un viesmīlības industrijas mārketingā Eiropā;
- Latvijas tūrisma zīmols „Best enjoyed slowly” kā katra uzņēmuma mārketinga elements;
- LIVE RIGA - jauna pieeja tūrisma mārketingā;
- par brenda izveidi un atpazīstamības veicināšanu;
- kā gūt panākumus piedaloties izstādēs;
- par tendencēm mītņu klasifikācijas jomā Eiropas līmenī;
- sociālie mēdiji un kā tos veiksmīgi izmantot uzņēmuma mārketingā;
- uzzināsim, vai viesmīlības uzņēmumi Rīgā veiksmīgi izmanto e-mārketingu;
- gastronomijas festivāls kā viesmīlības industrijas mārketinga elements;
- spa&wellness pakalpojumi nozīmīgs papildus pakalpojums uzņēmuma atpazīstamībai;
- par ieguvumiem/zaudējumiem pievienojoties viesnīcu ķēdei;
- identitāte kā priekšrocība konkurences apstākļos;
- kā veidot attiecības ar klientu ilgtermiņā, u.c.
Savukārt, organizētā darbsemināra mērķis ir iepazīstināt viesnīcu un restorānu pārstāvjus ar sadarbības partneru – produktu piegādātāju un pakalpojumu sniedzēju piedāvājumu.
Pasākumā dalību šobrīd ir apstiprinājuši 12 uzņēmumi, dodot iespēju iepazīties ar plašu piedāvājumu klāstu, kas nepieciešams viesnīcu un restorānu darba nodrošināšanai, tajā skaitā - viesnīcu un restorānu aprīkojuma, pārtikas nozares, viesnīcu&restorānu rezervēšanas sistēmu, uzskaites sistēmas, apdrošināšanas pakalpojumu jomā.
Darbsemināru ir aicināti apmeklēt visu viesu izmitināšanas un apkalpošanas uzņēmumu - darbiniekus (viesnīcu, viesu māju, brīvdienu māju, restorānu, kafejnīcu, krogu, utt.) - vadošos darbiniekus, gan dažādu dienestu (ēdienu&dzērienu; saimniecības daļas, u.c.) pārstāvjus!
Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija(LVRA) ir profesionāla darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas „Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā” (HOTREC) biedrs
Sīkākai informācijai:
Santa Graikste (LVRA izpilddirektore) - tel.: 67014131 vai 29484738; santa.graikste@hotel.lv
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.