Autors: BT1/Kristīne Indriksone
Avots: BalticTravelnews.com/Balttour
Starptautiskajā tūrisma izstādē Balttour 2011 Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) stends būs noformēts atbilstoši jaunajam tūrisma tēlam Best enjoyed slowly (“Izbaudi nesteidzoties”), ar ko tiek pievērsta uzmanība Latvijas tūrisma piedāvājumam ārvalstu tūrisma izstādēs. Stenda būtiska sastāvdaļa būs Eiropas Komisijas (EK) projekta Eiropas izcilākie tūrisma galamērķi (EDEN) prezentācija.
Mājīgumu stendā rada jumta segums, bet dzīvīguma efektu - kustīgas, gaismu atstarojošās un ēnas veidojošās lāsītes, kādas attēlotas arī zīmolā. Tēlu piepildīs un sajūtas paspilgtinās Vides filmu studijā izgatavoti videomateriāli, kas tapuši pēc TAVA pasūtījuma. Tie veidoti kā autentiska dokumentālā filma par ārvalstu tūristu izbaudīto Latvijā, atklāj TAVA direktors Armands Slokenbergs.
Stendā tiks popularizēts arī pērn izveidotais jaunais Latvijas tūrisma portāls http://www.latvia.travel/lv, kas arī veidots atbilstoši Latvijas tūrisma tēlam, kas paredz Latviju pozicionēt kā vietu, kur tūrists var mazināt savas dzīves tempu un izbaudīt nesteidzīgu, niansētu, emocijām bagātu atpūtu, rast harmoniju, atklāt īstas vērtības.
TAVA stendā interesenti varēs saņemt arī plašāku informāciju par šā gada EDEN konkursu, ko Latvijā jau piekto gadu organizē EK sadarbībā ar Ekonomikas ministriju un TAVA.
“Latvijas tūrisma tēla koncepcija labi saskan ar EDEN projekta būtību, kura mērķis ir veicināt tūrisma objektu attīstību saskaņā ar ilgtspējīgas attīstības principiem, izmantojot vietējos resursus, izcelt to daudzveidību, kvalitāti. Tādējādi EDEN projekts un Latvijas tūrisma tēls viens otru ideāli papildina. Piedaloties izstādē ar EDEN zīmolu, vēlamies arī pievērst lielāku uzmanību konkursam, lai tūrisma vietu attīstītāji nepalaistu garām izdevību iegūt lielu, EK apmaksātu reklāmu gan Latvijā, gan visā Eiropā,” skaidro “EDEN Latvija” projekta vadītājs Armands Muižnieks.
Šā gada EDEN konkursa tēma būs „Arhitektūras pieminekļu atjaunošana par tūrisma objektiem”. Konkursā var piedalīties pašvaldības, to struktūrvienības, pašvaldību aģentūras un valsts aģentūras.
Turpinot līdzšinējo veiksmīgo sadarbību izstādēs un mārketinga koordinācijā, vienā stendā ar TAVA savu piedāvājumu prezentēs arī Rīgas Tūrisma attīstības birojs ar zīmolu “LiveRiga”.
“Tā kā mums izdevās veiksmīgi iedzīvināt stāstu par Rīgu kā rotātās egles tradīciju aizsācēju pasaulē pirms 500 gadiem, turpināsim to akcentēt un veidot Rīgu par atraktīvu un iecienītu vietu Ziemassvētku un Jaungada svinībām. Bet arī visa gada garumā Rīga, neapšaubāmi, ir un būs Latvijas tūrisma magnēts. Prezentējot Rīgu kopā ar pārējo Latviju, tiek uzrunāta plašāka auditorija, un ieguvēji ir abi. Turklāt Rīgā bez standarta tūrisma objektiem ir daudz ko piedāvāt arī nesteidzīgās Latvijas izbaudīšanas kontekstā. Tie ir gan kultūras, gan mākslas, gan brīvā laika pavadīšanas pasākumi, gastronomijas, SPA baudīšanas, rekreācijas, aktīvās atpūtas, izklaides iespējas,” uzsver “LiveRiga” direktors Gastons Neimanis.
TAVA stends atradīsies tematiskajā hallē “Apceļo Latviju”, kurā uzņēmēji piedāvās konkrētus atpūtas, naktsmītņu un ceļošanas iespējas Latvijā.
18. starptautiskā tūrisma izstādes “Balttour 2011” notiks no 11. līdz 13. februārim Rīgā, Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.