Autors: Elīna Neimane/Madara Gulbe
Avots: BalticTravelnews.com/Valmiera.lv
No 01.03.2011 septīto gadu visā Latvijā norisinās Laba servisa mēnesis. Kampaņā ar devīzi «Uzslavē labu servisu!» piedalās arī Valmieras Kultūras centrs, aicinot apmeklētājus novērtēt Kultūras centra piedāvātās kultūras un atpūtas iespējas.
Laba servisa mēneša ietvaros Valmieras Kultūras centrs ik nedēļu piedāvās dažādus kultūras pasākumus. 4. martā plkst. 19:00 notiks grupas «bet bet» 20 gadu jubilejas koncerts, 8. martā plkst. 19:00 būs iespēja apmeklēt komēdiju Tāda es esmu ar aktrisi Zani Daudziņu galvenajā lomā, 10. martā plkst. 19:00 notiks ģitārmūzikas koncerts, kurā uzstāsies dāņu mākslinieks Mikels Andersens (Mikkel Andersen). 11. martā Valmierā viesosies humoršovs Smejies vesels, 13. martā notiks pilsētas mazo vokālistu konkurss Cālis 2011, 15. martā plkst. 19:00 interesentiem būs iespēja apmeklēt klasiskās mūzikas koncertu, kurā uzstāsies Latvijas Nacionālās operas solisti, 17. martā notiks mākslas festivāls Nāc līdzās!, 19. un 20. martā notiks IV Latvijas pūtēju orķestru konkurss, 26. martā notiks jaunrades deju konkurss, savukārt 27. martā notiks sieviešu koru festivāls.
Valmieras Kultūras centrs aicina ikvienu valmierieti iesaistīties Laba servisa mēneša kampaņā, novērtējot Kultūras centra sniegtās iespējas iedzīvotājiem un pilsētas viesiem. Lai paustu viedokli par piedāvāto pakalpojumu kvalitāti, iedzīvotāji var aizpildīt īpašas anketas Kultūras centrā Rīgas ielā 10, zvanīt uz informatīvo tālruni 1188, sūtīt īsziņu uz numuru 1188 ar kodu MARTS un uzslavas tekstu, kā arī paust viedokli interneta vietnē www.labsserviss.lv, kur izveidota īpaša uzslavu forma.
Kampaņas noslēgumā tiks apkopoti rezultāti un paziņoti 14 uzslavētākie uzņēmumi Latvijā - pa vienam no katras nozares (tirdzniecības uzņēmumi, finanšu nozare, izglītības iestādes, interneta veikali, sakaru pakalpojumi, apsaimniekošana, tūrisma nozare, restorāni/bāri/kafejnīcas, valsts iestādes, auto tirdzniecība, skaistumkopšana un medicīna, sports un atpūtas centri, pasta un kurjerpakalpojumi, citi pakalpojumi). Kā īpašs jaunums šogad būs nominācija «Laba servisa sasniegums 2011», kuru saņems uzņēmums, kas visvairāk palielinājis saņemto uzslavu skaitu attiecībā pret savām uzslavām iepriekšējā gada kampaņā.
Kampaņā «Uzslavē labu servisu!» šogad nolēmuši piedalīties vairāk nekā 120 uzņēmumi ar kopējo apkalpošanas vietu skaitu 1200 visā Latvijā - bankas, veikali, viesnīcas, ēdināšanas un apdrošināšanas uzņēmumi, valsts un pašvaldību iestādes, augstskolas un daudzu citu nozaru pārstāvji. Kampaņas mērķis ir celt klientu apkalpošanas kvalitāti Latvijā, aicinot pašus uzņēmumus aizdomāties par apkalpošanas kvalitāti un tās nozīmi, iedvesmot klientu apkalpošanas darbiniekus, kā arī veicināt sabiedrības spēju novērtēt labo.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.