Autors: Līga Gablika
Avots: www.aerodium.lv
AERODIUM sadarbībā ar „Laima” piedāvā jaunu kopproduktu – enerģijas batoniņu HAPPY UP, kas ir pieejams saldumu pircējiem Latvijā un drīzumā arī ārvalstīs. Batoniņš gan izcili garšo, gan arī sniedz lidojuma cienīgu enerģiju. Aicinām nogaršot un sajust HAPPY UP enerģiju, iegādājoties batoniņu „Laima” saldumu veikalos un citur.
Ivars Beitāns, AERODIUM valdes priekšsēdētājs: „Esam lepni, ka ir izdevies radīt kopproduktu ar Latvijas leģendāro saldumu ražotāju „Laima”! Enerģijas batoniņš ir gan lielisks mārketinga elements, gan arī papildus iespēja iekarot tirgu. Sākotnēji tas tiks tirgots visur pasaulē, kur ir uzstādīti AERODIUM vēja tuneļi un kopā ar šo jauno produktu mēs visiem AERODIUM klientiem laimes sajūtu sniegsim dubultā. Vislielākais prieks, ka batoniņš garšo visiem – tas garšo man, maniem tuvākajiem un visiem, kuri to mēģinājuši!”
Ikviens, kurš iegādāsies HAPPY UP enerģijas batoniņu, varēs piedalīties loterijā, reģistrējot batoniņa iekšpusē atrodamo laimīgo numuru un reizi nedēļā laimēt lidojumu AERODIUM. Reģistrēties loterijai un par visiem HAPPY UP jaunumiem var uzzināt mājas lapā http://www.happy-up.org/. HAPPY UP ļauj nobaudīt „pasaules garšas buķeti”, jo tā sastāvdaļas atceļojušas no tuvām un tālām valstīm, gan arī iegūtas tepat Latvijā: ķirši, drupināti Indijas rieksti, medū grauzdētas auzu pārslas un rozīnes, apcepti lazdu rieksti, grauzdētas saulespuķu sēklas, kraukšķīgi rīsi, iebiezinātais piens ar cukuru un kakao masa. Batoniņam ir liela enerģētiskā vērtība, kas līdzīgi kā AERODIUM ikvienam liks enerģiski „uzlidot augstāk”!
Šobrīd enerģijas batoniņš jau nopērkams iepriekš minētajos „Laima” saldumu veikalos, garšaugu veikalos „iDille”, sporta klubos „Veselības Fabrika”, „F1”, „Mevi Gym” „Sporta klubā KL”, aksesuāru veikalos „Funky Fish”, izstāžu centrā „Ķīpsala” un drīzumā arī citās tirdzniecības un aktīvās atpūtas vietās.
Ideja par HAPPY UP produktu sērijas veidošanu radās pēc AERODIUM un „NP Foods” aizsāktās sadarbības izstādē „World Expo 2010” Šanhajā. Latvijas paviljona apmeklētāji varēja ne tikai sajūsmināties par vēl neredzētiem lidotāju šoviem, bet arī iegādāties „Laima” šokolādi, kura strauji ieguva popularitāti apmeklētāju vidū. Šis veiksmīgais piemērs un abu produktu sasaistes iespēja pierādīja, ka uzņēmumiem nepieciešams sadarbību turpināt, radot jaunu kopproduktu gan Latvijas, gan pasaules tirgum. Abu uzņēmumu sadarbību par vieglu padarīja to līdzīgie eksporta mērķi un vēlme sniegt klientiem laimes sajūtu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.