Foto: Prioritysystems.net
Autors: Santa Gertmane/Marta Jumeja
Avots: PTAC
Vai esat saskārušies ar situāciju, kad ilgstoši kavējas lidmašīna vai tiek atcelts reiss? Kur meklēt informāciju? Kādas ir Jūsu pasažieru tiesības šādas situācijās? Atbildes uz šiem un citiem līdzīgiem jautājumiem Eiropas patērētāju informēšanas centra (EPIC) un Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) speciālisti trešdien (04.07.2012) sniegs aviopasažieriem Starptautiskajā lidostā "Rīga" Eiropas Aviopasažieru tiesību dienas ietvaros kampaņā "Zini un lido!".
Par jautājumu aktualitāti liecina gan aizvien pieaugošais iesniegto sūdzību, gan pieprasīto konsultāciju skaits avio pakalpojumu jomā. No PTAC saņemtajām sūdzībām par pakalpojumiem jau trešo gadu pirmajā vietā ir tieši sūdzības par avio pārvadājumiem, kas šogad sastāda vairāk kā 30% no sūdzībām par pakalpojumiem.
Pasākuma laikā, 2012. gada 4. jūlijā, no plkst. 10:00 līdz 13:00 Starptautiskās lidostas "Rīga" publiskajā zonā, speciālisti gan aptaujās aviopasažierus, lai uzzinātu, cik zinoši tie ir par savām aviopasažieru tiesībām, gan arī sniegs informāciju, piemēram, kā rīkoties dažādās situācijās, kad kavējas vai atcelts reiss, vai arī aizkavējusies bagāža.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.