Autors: Daiga Bazule
Avots: BalticTravelnews.com
Avalon ir četrzvaigžņu biznesa klases viesnīca, kas orientējas uz individuālo un korporatīvo viesu apkalpošanu, spēj pārsteigt ar viesmīlīgo darbinieku atsaucību un pakalpojumu kvalitāti. Vairāk par viesmīlības nozari kopumā un jaunumiem Avalon viesnīcā pastāstīja pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāja Una Pilmane un direktors Dmitrijs Smetaņins.
"Esam uzņemti Latvijas pavāru klubā, kas paredz Latvijas produkta popularizēšanu pasaulē, kā arī esam Gaumīgi Garšīgās Galvaspilsētas restorānu sarakstā," informē Avalon Hotel pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāja. "Viesnīcas restorāns orientējās uz konferenču un izbraukumu pasākumu apkalpošanu, lai gan katru mēnesi tiek piedāvāti ikmēneša speciālie pusdienu piedāvājumi un nākotnē plānotas izklaidējoša vakara programma. Piedāvājums restorānā tiek veidots atbilstoši jaunākajām tendencēm Latvijā un Eiropā un viesu vēlmēm. Proti, cenšamies katrai tautai piemeklēt kādu īpašu ēdienu. Piemēram, vietējos iedzīvotājus lutinām ar mūsdienīgi un veselīgi pagatavotiem vietējiem produktiem," par restorāna piedāvājumu stāsta Una Pilmane.
Reklāma
"Šajā gadā atjaunojam viesu istabas. Tiek veikts kosmētiskais remonts numuros un vannasistabās. Pēc viesu vēlmēm tika papildināts spilvenu skaits numuriņos, šobrīd katrā numurā ir seši līdz septiņi spilveni. Ja viesis vēlas, iespējams palūgt arī griķu spilvenu. Tika papildināts arī televīzijas kanālu klāsts ar programmām franču un poļu valodās. Kā arī Avalon ir vienīgā viesnīca Latvijā, kuru būvējot ir uzstādīti dubultie logi ar skaņas izolāciju. Līdz ar to viesnīcas viesiem netraucē ne garām braucošais tramvajs, ne vilciens," par jaunumiem informē Una Pilmane.
"Esam gandarīti, ka Avalon viesi novērtē viesnīcas kvalitāti un servisu, kā arī atzinīgi novērtējuši darbinieku draudzīgumu un izpalīdzīgumu. Biznesa klienti pēc laika brauc atkārtoti pie mums kopā ar ģimenēm. Tas ir patiesi liels novērtējums, jo lielākā dāvana, kas var būt ir apmierināti klienti," gandarīta ir pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāja. Avalon pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāja un valdes loceklis informē, ka viesnīcas viesi atzinīgi novērtē Vecrīgas tuvumu, kā arī viesu vidū populāri ir doties vienas dienas ekskursijās uz Siguldu, Jūrmalu, Liepāju un Cēsīm.
Viesnīcas Avalon direktors Dmitrijs Smetaņins: "Uzskatu, ka viesnīcas veiksmes noslēpums ir tās kolektīvs. Ja darbinieki ir apmierināti ar darba vidi un ir labi atpūtušies, tad arī klienti novērtēs sniegtos pakalpojumus. Liekam akcentu uz to, lai darbinieki justos kā komanda. Labprāt kopā dodamies apskatīt arī citu viesnīcu produktus."
Avalon direktors un pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāja ir vienprātīgi jautājumā par nodokļu sistēmu valstī. Viņi uzskata, ka valstij nepieciešams uzņēmējus savlaicīgi informēt par nodokļu maiņu, lai spētu plānot pakalpojumu cenas. "Vēlētos, lai tūrisma biznesa vide būtu standartizēta visās Baltijas valstīs kopā. Tūristiem, kuri ceļo pa visām trim valstīm, ir sarežģīti orientēties visu trīs valstu tūrisma piedāvājumā, jo uz Baltijas valstīm viņi brauc kā uz kopīgu galamērķi," savu viedokli pauž Avalon direktors.
Vairāk informācijas interneta vietnē www.hotelavalon.eu
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.