Autors: Laura Vendele
Avots: TNS
Kopumā, lielākā daļa (65%) šobrīd nodarbināto Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem šovasar ieplānojuši doties atvaļinājumā. Ceturtā daļa (25%) jau ir bijuši atvaļinājumā, savukārt vēl 40% - vēl tikai plāno dosies atvaļinājumā šajā vasarā. Salīdzinoši biežāk šovasar atvaļinājumā plānojuši doties vadītāji, augstākā līmeņa speciālisti un aptaujātie ar salīdzinoši augstākiem mēneša ienākumiem. To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūlijā veiktais pētījums.
Šovasar atvaļinājumā nedosies trešā daļa (30%) šobrīd nodarbināto Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Salīdzinoši biežāk starp tiem, kuri šovasar nav plānojuši doties atvaļinājumā, ir aptaujātie ar vidējo izglītību, pašnodarbinātie, strādnieki, respondenti ar zemākiem mēneša ienākumiem.
Reklāma
5% šobrīd nodarbināto Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju nav skaidras atbildes uz šo jautājumu.
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 23. līdz 25. jūlijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 850 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Par LNT
LNT ir viens no vadošajiem televīzijas kanāliem Latvijā, kas izstrādā un pārraida kvalitatīvus audiovizuālos produktus daudzveidīgai TV skatītāju auditorijai. LNT saviem skatītājiem piedāvā interesantu un aizraujošu televīzijas programmas klāstu, tajā iekļaujot raidījumus par politiskiem, sociāliem un kultūras notikumiem - LNT ziņas, Tautas balss, LNT Top10, pavāru raidījumus visai ģimenei un izklaidējošus šovus. Skatītājus priecē arī labākās Holivudas un Krievijas filmas un seriāli. LNT uzrunā Latvijas sabiedrību un iedrošina pievērsties sirsnīgiem, tradīcijām bagātiem projektiem - „Eņģeļi pār Latviju”, „Gada varonis”, „Labestības diena”, „Dziedošās ģimenes”, „OKartes skatuve” un „Latvijas Zelta Talanti”, sniedzot iespēju sadzirdēt vienam otru, novērtēt sevi un būt lepniem par to cik daudz mēs spējam paveikt kopā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.