Autors: Daiga Bazule
Avots: BalticTravelnews.com
Viesnīcas visā pasaulē rūpējas un dažādi mēģina izpatikt saviem
viesiem, jo klients vienmēr ir un būs karalis. Klientiem, kuri viesnīcā ierodas pirmo reizi, jāspēj radīt
pats labākais pirmais iespaids, savukārt, pastāvīgajiem viesiem jārada
vēlme atgriezties atkal un justies kā mājās. Kā pieczvaigžņu viesnīcas Latvijā lutina savus pastāvīgos
viesus, lasiet turpinājumā.
Baltic Beach Hotel mārketinga un sabiedrisko attiecību speciāliste Jeļena Gavrilova
informē, ka pastāvīgie klienti tiek lutināti ar svaigu augļu grozu, ziediem - visbiežāk rozēm, šampanieti, bet vasarā pastāvīgie klienti var mieloties arī ar gardām zemenēm. Toties kā bonuss katram viesiem, tā ir jūra, kas ir vien dažu metru attālumā no viesnīcas...
Reklāma

Liepājas viesnīcas Promenade Hotel viesu uzņemšanas nodaļas vadītājs Jānis Siliņš
norādīja, ka viesis kļūst par pastāvīgo, ja viesnīcā ir nakšņojis
vismaz 10 naktis. Šādā gadījumā klients tiek lutināts arī vīnu, augļu
plati, arī siera plati.
Vecrīgas viesnīcas Grand Palace Hotel sabiedrisko attiecību speciāliste Līva Laiviņa pastāstīja, ka pārsteigums viesiem ir atkarīgs no tā viesošanās biežuma. Atkarībā no viesošanās reizēm, pastāvīgie klienti var saņemt: sezonas augļi šokolādē, augļu grozs, pudele mājas vīna (sarkanais vai baltais), pudele VAUX, masāža vienam cilvēkam (45 minūtes), vakariņas divām personām, SUITE VIP Club F & B card vai peldmētelis ar viesnīcas logo un viesa vārdu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.