Foto: BalticTravelnews.com
Autors: Anna Blaua
Avots: Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs
Laika posmā no pagājušā gada 1.decembra līdz šī gada 31.janvārim Rīgas Tūrisma informācijas centros (TIC) vidēji katrs piektais tūrists interesējies par pāreju no latiem uz eiro, liecina Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja (RTAB) apkopotā informācija.
Lielākoties interesi izrādījuši tie, kuri, būdami Rīgā, izjutuši sevi kā daļu no šī valūtas maiņas procesa, kā arī tie, kuri kolekcionē dažādu valstu eiro monētas.
Reklāma
"Decembris un janvāris TIC ik gadu ir saspringts laiks, Rīgu apmeklē daudz tūristu. Šogad papildu nu jau ierastajiem jautājumiem par apskates objektiem, ēstuvēm un muzejiem, lielu interesi izjutām arī par eiro ieviešanu. Jautājumi ir bijuši visadažādākie – vai mēs paši atbalstām eiro, kā izjūtam pārejas procesu, vai cenas ir kļuvušas augstākas un, protams, kur un vai ir iespējams iegādāties jaunās eiro monētas. Lai arī informācijas centros eiro sākumkomplektus iegādāties nav iespējams, visus interesentus aicinām doties uz Latvijas Banku, kur tie vēl ir pieejami," skaidro Rīgas Tūrisma informācijas centru vadītāja Sabīne Markus.
Rīgas Tūrisma Informācijas centrus no 2013.gada 1.decembra līdz 2014.gada 31.janvārim apmeklējuši 23 961 cilvēki.
Informācija par Rīgas pilsētas tūrisma piedāvājumu tiek sniegta Rīgas TIC Rātslaukumā, Līvu laukumā un Rīgas Starptautiskajā autoostā. Visos centros ir pieejamas konsultācijas un informatīvie materiāli, bet maksas pakalpojumi ir pieejami tikai Rīgas TIC Rātslaukumā.
PAR RĪGAS TŪRISMA ATTĪSTĪBAS BIROJU (RTAB)
2009.gada 28.oktobrī LR Uzņēmumu reģistrā reģistrēts nodibinājums Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB). Tā dibinātāji ir Rīgas dome, aviosabiedrība airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija (ALTA). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.
RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem dibinātājiem aviosabiedrībai airBaltic, LVRA un ALTA - katram 10%. RTAB kā savas darbības un LIVE RĪGA zīmola vadmotīvu izvirzījis principu „Labi rīdziniekam - labi tūristam.“
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.