Autors: Normunds Pastars
Avots: Hotel Segevold
No 7. līdz 9. februārim Rīgā, izstāžu centrā "Ķīpsala” norisinājās 21. starptautiskā tūrisma izstāde-gadatirgus "Balttour 2014". Divās hallēs kopumā piedalījās vairāk kā 300 dalībnieki ar 4500 tūrisma nozares profesionāļiem. Pirmo reizi lielākajā tūrisma izstādē Baltijā piedalījās arī četrzvaigžņu viesnīca Segevold un tās restorāns "Garšas Frekvence". Viesnīca Segevold pieder naktsmītņu tīklam "Good Stay hotels & restaurants", kurā ir vēl trīs naktsmītnes dažādās Latvijas pilsētās: "Eiropa" (Jūrmala),"Jūrnieks" (Rīga), "Dinaburg" (Daugavpils).
Tā kā tuvojās Valentīndiena, vislielākā interese no apmeklētāju puses bija tieši par romantiskajiem piedāvājumiem. Siguldu var uzskatīt par aktīvās atpūtas centru Latvijā, ko varēja izjust arī pie viesnīcas Segevold stenda, kur lielai daļai apmeklētāju bija neviltota interese par slēpošanas piedāvājumiem, kuri gan šogad nav tik pieejami, nepiemēroto laika apstākļu dēļ. Tā kā Siguldas apkārtnē ir ļoti daudz un dažādu izklaides iespēju lielu interesi izrādīja arī ģimenes ar bērniem, kuriem vienmēr piemeklējam izdevīgums piedāvājumus par saprātīgām cenām.
Reklāma
Lielu pūli pie stenda radīja arī viesnīcas Segevold restorāna "Garšas Frekvence" šefpavāra Ronalda Striguna gatavošanas meistarklases. Izstādes apmeklētājiem bija iespēja nobaudīt un iegūt zināšanas kā pagatavot liellopa tartaru ar saulē kaltētiem tomātiem, uzkodu ar siera krēmu un anšoviem, sāļo siera kūku ar jūras veltēm, kā arī ar kūpinātu gaļu. Izrādot nelielu daļu no plašās ēdienkartes, atraktīvais šefpavārs radīja gaisotni, kas ir baudāma ik dienu restorānā "Garšas Frekvence".
Tāpat stendu apmeklēja daudzi Latvijas un ārvalstu tūrisma operatori un aģentūras, kas interesējās par sadarbību ar viesnīcu Segevold un visu tīklu. Izstādes "Balttour" laikā tika izmantota lieliska iespēja aci pret aci satikt jau esošos un ilggadējos sadarbības partnerus no dažādām valstīm, kas mūsdienu tehnoloģijas laikmetā notiek arvien retāk un retāk.
Viesnīca Segevold vēlas pateikties visiem par stenda apmeklēšanu un lielisko nedēļas nogali, kurā bija iespēja prezentēt savu viesnīcu ķēdi, kā arī gūt pozitīvas emocijas no sarunām ar potenciālajiem un esošajiem sadarbības partneriem un klientiem.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.