Autors: Coalition Rewards
Avots: Coalition Rewards
Daudzpartneru lojalitātes programma BalticMiles, kas pieder Coalition Rewards, saņēmusi Loyalty 2014 apbalvojumu prestižajā Pārvaldības kategorijā. Šis ir jau otrais gads pēc kārtas, kad BalticMiles tikusi atzīta par vienu no labākajām lojalitātes programmām pasaulē. Loyalty 2014 ceremoniju organizē Flight Global un žurnāls Airline Business. Šogad tā notika Amsterdamā, kur to apmeklēja liela daļa pasaulē vadošo aviokompāniju, viesnīcu un mazumtirdzniecības zīmolu pārstāvju.
BalticMiles apbalvojumu saņēmusi par Burn the Miles kampaņu, kas radīta sadarbībā ar Endomondo. Kampaņa programmas dalībniekiem sniedz iespēju saņemt punktus par sadedzinātajām kalorijām. Pateicoties Burn the Miles, ievērojami palielinājās BalticMiles biedru iesaiste programmā. Turklāt, dažādi žurnāli visā pasaulē atzīmējuši to kā vienu no jaunajām tendencēm, kurai vērts pievērst uzmanību, dēļ uzsvara uz veselību, spēles elementiem un lojalitāti.
Reklāma
BalticMiles saņēma vienu no trim Loyalty 2014 apbalvojumiem, kas šogad tika pasniegti. Pārējos divus apbalvojumus saņēma Virgin Australia un degvielas mazumtirgotājs Topaz no Īrijas.
Coalition Rewards izpilddirektors Gabi Kols (Gabi Kool): "Mēs esam gandarīti un patiesi saviļņoti saņemt šo apbalvojumu par mūsu darbu jau otro gadu pēc kārtas. Šādas globālas atzinības saņemšana ir liels pagodinājums mūsu uzņēmumam. Mēs vienmēr esam vēlējušies radīt pievienoto vērtību tieši mūsu programmas dalībniekiem un šī atzinība ir kā pamudinājumu virzīties uz priekšu vēl straujāk. Tuvāko mēnešu laikā mēs gatavojamies paziņot par vēl vairākām programmas inovācijām, un ceram, ka arī šie jauninājumi gūs tikpat pozitīvas un spēcīgas atsauksmes no programmas dalībniekiem un partneriem."
BalticMiles programma, kas tika atklāta 2009. gada oktobrī, ir vadošā daudzpartneru lojalitātes programma Ziemeļeiropā un Krievijā. BalticMiles ietver sevī visdažādākos veidus, kā pelnīt punktus vairāk nekā 20 000 vietās visā pasaulē – lidojumos, ceļojumos, viesnīcās, auto nomās, restorānos, skaistumkopšanas un SPA pakalpojumos, veselības aprūpes, telekomunikāciju un finanšu pakalpojumos, kā arī iepērkoties BalticMiles interneta veikalā, kurš piedāvā vairāk nekā 400 starptautiskus zīmolus. Sakrātos punktus iespējams tērēt bezmaksas aviobiļetēm, brīvā laika pavadīšanas aktivitātēm un piedzīvojumiem. BalticMiles arī piedāvā lejuplādēt mūziku vai izvēlēties preces no vairāk nekā 3000 preču plašā klāsta, kas ir pieejams www.BalticMiles.com interneta vietnē.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.