Foto: Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1
Autors: Inese Libere
Avots: Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1
Pēters Ingversens (Dānija), Pols Maršāns (Francija), Lara Aranjo Džilji un Džovanni Otonello (Itālija) – tie ir pasaules modes aprindās augsti novērtēti un atzīti dizaineri, kas jau aprīļa sākumā viesosies Ķīpsalā.
4. aprīlī viņi uzstāsies seminārā "Mode. Kreativitāte. Koncepts", savukārt 5. aprīlī šos modes guru redzēsim žūrijas sastāvā starptautiskajā jauno modes mākslinieku konkursā "Habitus Baltija 2014". Abi šie pasākumi ir Rīga 2014 – Eiropas kultūras galvaspilsētas – notikums.
Reklāma
Modes dizainers Pēters Ingversens savas karjeras gaitas sācis kā stažieris uzņēmumā "Levi Strauss Europe", kurā sāka ražot Rīgā dzimušā šuvēja Džeikoba Deivisa izgudrotās bikses tālajā 1873. gadā. Tās rotāja ar vara kniedēm stiprinātas kabatas, kas mums šodien zināmi kā Levi's zīmola džinsi. Šajā uzņēmumā Ingversens nostrādāja gandrīz 20 gadus, kļūstot par "Levi’s Europe" vadītāju. Meklējot jaunus izaicinājumus, 2004. gadā viņš izveidoja savu modes zīmolu "Noir" un kokvilnas audumu zīmolu "Illuminati II". Vairāk: www.noir.dk
Seminārā Ingversens jaunajiem dizaineriem stāstīs, kā izmantot zīmola stāstu un DNS, lai izaicinājumiem bagātajā modes pasaulē izveidot spēcīgu un starptautiski pieprasītu zīmolu. Tāpat modes dizainers tiksies ar mazo un vidējo uzņēmumu pārstāvjiem, kas šobrīd izpilda pasūtījumus, bet nākotnē vēlas veidot savu modes zīmolu.
Par to, kā radoši izpildīt vienkāršus apģērba dizaina un modelēšanas pasūtījumus, seminārā "Mode. Kreativitāte. Koncepts" pieredzē dalīsies dizainers un Modes mākslas un tehnoloģiju augstskolas ESMOD Paris pārstāvis Pols Maršāns. Viņš ir strādājis tādos modes namos kā "Yves Saint Laurent", "Nina Ricci", "Frederic Castet International" un "Cacharel", tomēr viņa vislielākā kaislība un aizraušanās ir paša radītais apakšveļas zīmols "Paul Marchand". Vairāk: paulmarchand-underwear.com
Šiem lektoriem pievienosies arī modes guru no Itālijas – Eiropas Dizaina institūta Romā profesors Džovanni Otonello un modes eksperte Lara Aranjo Džilji.
Džovanni Otonello, kas ir ne vien profesors, bet arī luksusa zīmolu "Bottega Veneta", "Hugo Boss", "La Martina", "Mandarina Duck", "Rubelli" konsultants, seminārā stāstīs par dizaina konceptu (ko tas nozīmē, kas ir projekts un radošās domāšanas process). Viņš skaidros simbolus, pagātnes nozīmi mūsdienu dizainā, dizainera lomu un dizaina procesa norisi. Vairāk: skatīt ŠEIT
Savukārt dizainere Lara Aranjo Džilji, kas strādājusi kopā ar labi pazīstamo itāļu dizaineri Džordžo Armāni, vadījusi zīmolu "MiuMiu" un bijusi Eiropas Dizaina institūta Romā Modes katedras vadītāja, dalīsies pieredzē, kā radošumu var izmantot kā panākumu atslēgu modē.
Nepalaid garām unikālo iespēju!
Visiem, kam mode ir darbs, hobijs vai aizraušanās, vēl ir iespēja pieteikties semināram "Mode. Kreativitāte. Koncepts", reģistrējoties: ŠEIT. Līdz 24. martam dalības maksa seminārā ir EUR 30, pēc 24. marta – EUR 35.
Vairāk par semināra programmu: skatīt ŠEIT
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.