Jaunās Rīgas kampaņas ietvaros ārzemnieki ciemosies pie slaveniem rīdziniekiem

Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB) augustā sāks jaunu Rīgas reklāmas kampaņu ''Celebrity Couch''. Tās galvenie varoņi ir Rīgas patrioti ar unikālu un radošu skatījumu uz pilsētu- modes blogere Agnese Kleina, šefpavārs Mārtiņš Sirmais,  DJ Artūrs Mednis, ekspremjers Māris Gailis, pasaules čempions minidromā Toms Alsbergs un grupa ''Instrumenti''. Kampaņas ietvaros viņi sniegs iespēju 6 ārzemniekiem redzēt Rīgu tādu, kā to redz un jūt vien vietējie.

''Piecu pastāvēšanas gadu gaitā esam realizējuši vairākas vērienīgas reklāmas kampaņas un daudzveidīgas mārketinga aktivitātes, kas devušas labus rezultātus - tūristu skaita pieaugums katru gadu ir mērāms divciparu skaitļiem. Taču mūsu mērķis ir meklēt arvien jaunus un radošus risinājumus, kā piesaistīt Rīgai vairāk tūristus. Ar ''Celebrity Couch'' kampaņu mēs vēlamies akcentēt Rīgas dažādību un plašās iespējas, kā arī uzrunāt gados jaunāku auditoriju. Tāpēc slaveno un viesmīlīgo rīdzinieku video vizītkartēs Rīga redzama gan kā pilsēta kultūras un arhitektūras baudītājiem, gan modes un ballīšu faniem, gan aktīvās un ekstrēmās atpūtas cienītājiem, kā arī, protams, Rīga kā pilsēta gardēžiem,'' skaidro RTAB valdes locekle Vita Jermoloviča.

''Kopā ar RTAB un citiem partneriem ik gadu uz Latviju noorganizējam no 500 līdz 1000 ārvalstu mediju vizītēm. Tas ir būtisks žurnālistu skaits, kuri tālāk nodod informāciju par Rīgu un Latviju saviem skatītājiem un lasītājiem. RTAB jaunā kampaņa uzrunās tūristus netradicionālā veidā, un esam pārliecināti, ka tā piesaistīs Latvijai lielu skaitu jaunu tūristu. Ar šo kampaņu rīdzinieku stāsti vērsīsies plašumā,'' saka airBaltic komunikācijas viceprezidents Jānis Vanags.

Mājas lapā www.celebritycouch.lv no 13. līdz 31.augustam ikvienam ārvalstīs dzīvojošajam interesentam, noskatoties izveidotās rīdzinieku video vizītkartes, ir iespēja izvēlēties slavenību, kuru visvairāk vēlētos satikt un izbaudīt viņas ikdienas gaitas, un pieteikties ciemos. Katram rīdziniekam izlozes kārtā tiks noteikts viens ārvalstīs dzīvojošais kampaņas dalībnieks, kurš tad arī, atbraucot uz Rīgu, kopā pavadīs vairākas dienas  ar izvēlēto vietējo slavenību- iepazīstot Rīgu uz velosipēda, pamēģinot vadīt vienu no slavenākajiem Rīgas restorāniem, piedaloties jaunu dizainu tapšanā, piedaloties īstā grupas mēģinājumā, kļūstot par vienu no nakts ballīšu DJ, aplūkojot Rīgu no upes krastiem un piedaloties virknē citu aktivitāšu.

Interesanti, ka jau pirms kampaņas sākuma manāma liela atsaucība- kampaņas prezentāciju apmeklēja vairāku ārvalstu medijiu pārstāvji no Somijas, Vācijas, Nīderlandes, Norvēģijas, Igaunijas un Lietuvas. Lai labāk izprastu kampaņas būtību, viņi kopā ar kampaņas galvenajiem vaoroņiem vizītes laikā izbaudīs slaveno rīdzinieku viesmīlību un apmeklēs to iecienītākās un mīļākās vietas.

Kampaņas pirmās kārtas uzvarētāji tiks paziņoti 8. septembrī, un plānots, ka Rīgā tie ieradīsies septembra un oktobra mēnešos. Otrajā kampaņas daļā tiks publicētas bildes un video stāsti no kampaņas uzvarētāju viesošanās Rīgā.

Kampaņas galvenās mērķa valstis ir Vācija, Zviedrija, Somija, Norvēģija, Nīderlande, Lietuva un Igaunija. Tā kā kampaņas popularizēšanai pamatā tiek izmantoti interneta mediji un sociālais medijs Facebook, paredzams, ka kampaņa sasniegs arī citu valstu iedzīvotājus.

Reklāmas un PR kampaņas kopējās izmaksas ir 200 tūkstoši eiro. Galveno balvu uzvarētājiem, kuri laimēs nedēļas nogali Rīgā, LIVE RĪGA nodrošina sadarbībā ar aviokompāniju airBaltic.

PAR RĪGAS TŪRISMA ATTĪSTĪBAS BIROJU (RTAB)

2009. gada 28. oktobrī LR Uzņēmumu reģistrā reģistrēts nodibinājums Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB). Tā dibinātāji ir Rīgas dome, aviosabiedrība airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija (ALTA). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.

RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem dibinātājiem aviosabiedrībai airBaltic, LVRA un ALTA - katram 10%. RTAB kā savas darbības un LIVE RĪGA zīmola vadmotīvu izvirzījis principu ''Labi rīdziniekam - labi tūristam.''

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Izdota brošūra “Bauskas novads aicina"! Bauskas TIC
Izdota tūrisma brošūra “Bauskas novads aicina!” latviešu un angļu valodā, iekļaujot fotogrāfijas, aprakstus par tūrisma objektiem un citu aktuālo | Skatīt vairāk
Latvija
Liepājas skaņas Rundāles pilī Bauskas TIC
14. decembra vakars Rundāles pils Baltajā zālē būs veltīts kamermūzikai. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 24.11.2024 - 29.11.2024 Rundāles ūdensdzirnavās "Vienā laivā" Bauskas TIC
Iedvesmojoša mazo uzņēmēju tikšanās Bauskas novadā! | Skatīt vairāk
Ziemassvētki brīnumskapī "Vēderiņš burkšķ" Tukuma TIC
Ziemassvētku laikā, pie klausītājiem ar koncertprogrammu «Vēderiņš burkšķ» atkal dosies populārais «Brīnumskapis»! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.52339292sec.