Foto: Amber Beverage Group & Latvijas balzams
Autors: Dana Hasana
Avots: Amber Beverage Group & Latvijas balzams
Courvoisier® redz spožu nākotni lielākajos mērķa tirgos
Latvija ir viena no pirmajām valstīm, kuras tirgū izsmalcinātais franču konjaku zīmols Courvoisier® jau no novembra būs pieejams jaunā dizaina un iepakojuma versijā – informē zīmola izplatītāji vietējā tirgū "Amber Distribution Latvia".
Reklāma
Tieši šodien Latvijā pirmo reizi viesojas konjaku nama Courvoisier® globālā zīmola vēstniece Rebeka Aselaina (Rebecca Asseline), kura vadīs zīmola meistarklases un prezentēs jauno Courvoisier® dizainu, kas mērķēts uz luksusa kategorijas dzērienu patērētājiem. Ar jauno zīmola koncepciju Courvoisier® oficiāli iepazīstināja pasauli 22. septembrī, Parīzē, atzīmējot Eifeļa torņa 126. gadadienu.
Zīmola izplatītāju "Amber Distribution Latvia" pārstāve Kristīne Zūpa-Rasimāviča atzīmē, ka franču konjaku zīmols Courvoisier® ir otrais pārdotākais Latvijā konjaku kategorijā, un tā tirgus daļa veido 10,5% (Nielsen dati). Courvoisier® vietējā tirgū tiek piedāvāts VS, VSOP un XO versijās.
"Zīmola popularitāte un veiksmīgie pārdošanas rādītāji bija noteicošie, kādēļ Latvija būs viena no pirmajām valstīm, kur jau no novembra Courvoisier® būs pieejams premiālā dizaina iepakojumā. Tas veidots, iedvesmojoties no Parīzes Zelta laiku (1870-1910) arhitektūras un mākslas gaisotnes, sasaucoties ar zīmola dzimšanas un veidošanās gadiem", stāsta zīmola pārstāve Latvijā.
Courvoisier® leģendārā vēsture sākās vairāk nekā pirms 200 gadiem Parīzē. Šodien šim premiālajam franču konjaka zīmolam ir stabili izaugsmes rādītāji tādos globālajos noieta tirgos kā ASV, Ķīna, Krievija un Lielbritānija, un tie ļauj prognozēt izaugsmi arī turpmāk. Courvoisier® pārdošana ASV pērn augusi par 20%, bet Eiropā tas ir visvairāk cienīts Lielbritānijā – tur zīmols aizņem vairāk nekā 50% konjaku tirgus daļas.
Pēdējo gadu tendence pasaulē, arvien augošais pieprasījums pēc premiāliem dzērieniem, dod pamatu Courvoisier® optimismam arī Ķīna un Krievijā, kā arī beznodokļu tirdzniecības zonās pasaulē.
Par zīmolu Courvoisier®
Courvoisier® jau vairāk nekā divus gadsimtus pasaulei piedāvā premiālas kvalitātes konjaku. Zīmola dibinātāji ir Luī Galluā (Louis Gallois) un Emanuēls Kurvuazjē (Emmanuel Courvoisier), kuri sāka biznesu 1800.gadā Parīzē. Courvoisier® zīmols uzplauka imperatora Napoleona III laikā un turpināja augt Parīzes Zelta gadu periodā, slavinot dekadentismu, Parīzes spozmi un tajā laikā valdošo optimismu. Paceļot tostu tieši ar Courvoisier, 1889.gadā tika atklāts Parīzes simbols - Eifeļa tornis.
Zīmols Courvoisier® pieder Beam Suntory Inc. – pasaulē trešajam lielākajam premiālo alkoholisko dzērienu ražotājam, kura portfelī ir tādi leģendāri premiālo dzērienu zīmoli kā Jim Beam un Maker’s Mark burbons, Suntory viskijs Kakubin, Knob Creek burbons, Yamazaki, Hakushu un Hibiki japāņu viskiji, Teacher’s, Laphroaig, un Bowmore skotu viskiji, Canadian Club viskijs, Courvoisier® konjaks, Sauza tekila, degvīns Pinnacle un liķieris Midori.
Vairāk:Courvoisier.com.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.