Autors: Dace Kalsere
Avots: Ventspils.lv
Ventspils Tūrisma informācijas centrs (TIC) aicina uzņēmējus, tūrisma profesionāļus un citus interesentus uz Ventspils tūrisma konferenci, kas šogad norisināsies piektdien, 9. oktobrī, no plkst. 16.00 līdz 17.30, Olimpiskajā centrā "Ventspils" Iespēju festivāla "Kurzemes uzņēmēju dienas 2020" laikā.
Šā gada tūrisma konferences tēma - "Tūrisma uzņēmējdarbība kā radošs kopums". Konferences tēma izvēlēta, lai paceltu tūrisma pakalpojuma mērķi augstāk, pievienotu tam saturisku un radošu pieeju, radot pakalpojumu kā piedzīvojumu ar atmiņu vērtiem stāstiem. Katram no mums ceļojot ir vēlme piedzīvot ko īpašu, nebijušu, unikālu… Konferences laikā mēģināsim saprast un noskaidrot, kas ir tas, kas rada šo īpašo, patīkamo sajūtu, ko sniedz tūrisma pakalpojuma uzņēmējdarbības pievienotā vērtība.
Reklāma
Konferences ietvaros Ventspils pilsētas domes priekšsēdētāja vietnieks un tūrisma kurators Didzis Ošenieks klātesošos iepazīstinās ar Ventspils pilsētas tūrisma izaicinājumiem un apmeklējuma tendencēm.
Pasākuma gaitā moderators Atis Mertens konferences dalībniekus iepazīstinās ar spilgtiem un iedvesmojošiem tūrisma pieredzes stāstiem. Pēteris Dimants bioloģiskās briežu saimniecības, lauku tūrisma “Dimantu kalns” saimnieks, dalīsies ar īpašo atmosfēru savā 40 ha viensētas rezidencē, piedāvājot skolnieku un pirmskolas neformālās, izglītojošās ekskursijas, safari braucienus ar dzīvnieku barošanu no rokas, kā arī bērnu un jauniešu vasaras nometnes, mācot dzīvnieku mīlestību, kas neatstāj vienaldzīgu nevienu un īpašo svētku sajūtu, ko uzbur ciemošanās laikā saimniecībā. Aleksandrs Bondars Ventspils pludmales kafejnīcas un pazīstamā Ventspils zīmola “The Spirits of Ventspils” īpašnieks uzrunās ar tēmu “Vai patērētājiem ir vajdzīga vēl viena kafejnīca un kārtējais apģērbu zīmols?”, savukārt ceļojumu eksperts Harijs Egliens pastāstīs par savu pieredzi ar viesmīlību kā instrumentu tūristu piesaistīšanai: “Viesmīlība - nācijas identitāte vai mārketinga triks?".
Noslēgumā pieredzes stāstu autoru paneļdiskusija ar tēmu “Tūrisma uzņēmējdarbība kā radošs kopums, kas ietver trīspusēju uzticību klientam – pieredzējums, viesmīlība, vietas identitāte”.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.