Pēc kādiem principiem Latvijā darbojas lielākais viesnīcu operators?

Domājot par individuālām viesnīcām, viss ir skaidrs - viens īpašnieks, viena vīzija, viens darbības veids. Tomēr raugoties uz viesnīcu ķēdēm, rodas dažādi jautājumi - cik neatkarīga ir katra viesnīca, kā tiek organizēts darbs šajās, daudzajās viesnīcās - arī kā tiek veidots viesnīcu izkārtojums? Pēc kādiem principiem ķēdes izlemj pievienot vai nepievienot kādu jaunu viesnīcu?

Lai labāk izprastu šos jautājumus, vērsāmies pie Latvijā vadošā viesnīcu tīkla operatora - "Mogotel".

Uzņēmums "Mogotel" šobrīd pārstāv 11 viesnīcas - viena viesnīca "Rixwell Old Town Hotel" – Igaunijā, divas Wellton zīmola viesnīcas Rīgā - "Wellton Centrum Hotel & SPA" un "Wellton Hotel Riga & SPA", kā arī 8 "Rixwell" zīmola viesnīcas – "Rixwell Elefant Hotel", "Rixwell Old Riga Palace Hotel", "Rixwell Gertrude Hotel", "Rixwell Terrace Design Hotel", "Rixwell Centra Hotel", "Rixwell Irina Hotel", "Rixwell Domus Hotel" un reģiona pārstāvis Bauskā - "Rixwell Bauska Hotel" - Latvijā.

Uz travelnews.lv jautājumiem, "Mogotel" vārdā, atbildēja uzņēmuma Mārketinga un Pārdošanas nodaļas vadītāja Sanda Roze.

Kura no "Mogotel" viesnīcām ir vispieprasītākā Rīgā? Varbūt zināt arī kāpēc?

Ir grūti izdalīt kādu konkrētu viesnīcu pieprasījuma ziņā, jo pieprasītas ir visas "Wellton" un "Rixwell" zīmola viesnīcas. Tas varētu būt skaidrojams ar faktu, ka mūsu piedāvājums ir ļoti plašs, un katrs klients var izvēlēties sev tīkamāko un piemērotāko produktu. Piedāvājam dažādību gan viesnīcu izmēros, gan atrašanās vietu izvēlē, gan piedāvāto pakalpojumu klāstā, jo katram viesim ir konkrēts mērķis, ar kādu viņš ir izvēlējies šo vai citu viesnīcu – vienkārši atpūta, relaksācija SPA vai darba darīšanas. Papildus vēlos atzīmēt, ka augstos rezultātus palīdz sasniegt un noturēt pareizi izvēlēta cenu politika, pie kuras ikdienā strādā uzticama cilvēku komanda. Tādēļ, kā jau minēju, pateicoties šiem faktoriem, pieprasījuma ziņā tirgū ierindojamies līderu vidū.

Cik ļoti jūsu viesnīcās tiek ievēroti vienoti principi – un cik daudz katra viesnīca ir individuāla? Zināms, ka lielveikali savu izkārtojumus veido līdzīgi – lai cilvēki varētu veiksmīgāk orientēties. Vai zīmolu viesnīcas arī pieturas pie šādiem principiem? Ja jā – cik veiksmīgi tos iespējams īstenot, ņemot vērā, ka katras viesnīcas ēka ir individuāla?

Protams, cenšamies viena zīmola viesnīcās pieturēties pie vienotiem standartiem, bet, kā jau tika minēts jautājumā, katra viesnīca atrodas būtiski atšķirīgās ēkās, kas rada ierobežojumus izkārtojuma veidošanā vai istabu izmēru standartizēšanā vienas viesnīcas ietvaros. Vienoti standarti viena zīmola ietvaros vairāk tiek ievēroti klientu apkalpošanas jomā un pakalpojumu klāsta piedāvājumā. Līdz šim neesam saskārušies ar lielām neērtībām, atbilstošs risinājums tiek atrasts vienmēr.

Noteikti ir viesi, kas pabijuši vairākās viena zīmola viesnīcās – vai nākas dzirdēt salīdzinājumus par viesnīcām – piemēram, ka ""Elefant Hotel" bija lielākas gultas", "tur bija vieglāk orientēties"?

Šādi salīdzinājumi tiek izteikti "Rixwell" zīmola viesnīcās, jo šobrīd zem "Rixwell" zīmola tiek piedāvātas gan 4 zvaigžņu, gan 3 zvaigžņu viesnīcas, kuras atšķiras ar piedāvāto pakalpojumu klāstu un ērtībām viesu istabās, piemēram, gludināšanas iespējas, tējas un kafijas pagatavošanas iespējas numurā, kā arī kosmētisko līdzekļu daudzveidība. Viesi dažkārt neiedziļinās, ka atkārtoti palikuši citas kategorijas (pēc zvaigžņu skaita) viesnīcā, bet salīdzina, jo zīmols ir tas pats. Pakalpojumus dažādojam un standartizējam gan pēc zvaigžņu iedalījuma, gan zīmola, jo arī "Wellton" viesnīcās, kaut arī tās ir četru zvaigžņu viesnīcas, piedāvātās ērtības viesu numuros atšķiras no "Rixwell" viesnīcu četru zvaigžņu piedāvājuma. Pēc ļoti neilga laika plānojam sadalīt "Rixwell" viesnīcas 3 zvaigžņu un 4 zvaigžņu zīmolos, kur trīs zvaigznes pievienotos jaunam zīmolam, savukārt četras zvaigznes paliktu zem "Rixwell" zīmola.

Kā ir ar darbiniekiem – vai ir ierasta kāda darbinieku rotācija starp viesnīcām – vai arī darbinieki ir piesaistīti konkrētajai viesnīcai?

Šī ir viena no ievērojamākajām priekšrocībām darbiniekam, strādājot viesnīcu tīklā, jo ir ļoti lielas izaugsmes iespējas un amatu daudzveidība. Vienmēr varam piedāvāt katram atbilstošāku viesnīcu. Ja cilvēks jūtas nedroši, strādājot lielā viesnīcā, mums ir iespēja viņam piedāvāt pāriet strādāt uz objektu ar mazāku istabu skaitu un dot iespēju vieglāk pierast pie veicamajiem darba pienākumiem. Protams, dodam iespēju augt un, ja darbinieks jūtas pietiekami pārliecināts, strādājot savā viesnīcā, izvērtējam un dodam iespēju jauniem izaicinājumiem objektā ar lielāku numuru bāzi un papildpakalpojumu klāstu. Tāpat, parādoties jaunai vakancei, sākam ar iekšējo konkursu, jo prioritāri vēlamies motivēt darbiniekus attīstīt savu karjeru uzņēmuma ietvaros.

Runājot par rotāciju starp objektiem, jā, darbiniekam vienmēr ir sava pamatviesnīca, kurā viņš strādā, bet nepieciešamības gadījumā cilvēki var tikt novirzīti darbam arī uz citām viesnīcām, un iemesls tam var būt gan paša apmācības, gan citu kolēģu apmācība, gan vienkārši aizvietošana slimības dēļ vai darbinieku trūkuma gadījumā.

Kādi ir "Mogotel" nākotnes plāni – vai plānojat Latvijā vēl izplesties?

Pašreiz norit trīs viesnīcu aktīva būvniecība Vecrīgā – neliela boutique piecu zvaigžņu viesnīca Kungu ielā iepretim Melngalvju namam, kuru plānots atklāt 2018. gada martā, un divas četru zvaigžņu viesnīcas, kuru jaunceltnes atrodas Minsterejas ielas un 11. Novembra krastmalas stūrī, no kurām viena būs paaugstinātas kategorijas Superior tipa viesnīca. Abas četru zvaigžņu viesnīcas plānots atklāt 2018. gada novembrī. Dotajā brīdī notiek aktīva darbība pie vēl 5 projektiem, par kuriem noteikti dzirdēsiet tuvākajā laikā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 21.11.2024 - 28.11.2024 Publikācija “TRAĶU REĢIONA GARŠU KRĀSAS” Trakai TIC
Publikācija “TRAĶU REĢIONA GARŠU KRĀSAS” | Skatīt vairāk
Vīzas noformēšana uz Lielbritāniju AL SVETS
Bezmaksas konsultācijas, zvaniet 28454547 | Skatīt vairāk
Pirmā pasaules kara muzejs Medumos  TAKA
Pirmā pasaules kara muzejā Medumos paradījās vēl viens artefakts par tā laika notikumiem. | Skatīt vairāk
Jaungada ballīte Skyline Bar
Labākā Jaungada ballīte Rīgā! Viesnīcas Radisson Blu Latvija 26. stāvā - rezervē galdiņu un izbaudi izcilu skatu,dzīvo mūziku,īpašu welcome drink | Skatīt vairāk
no 340 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::1.4811399sec.