Autors: Artis Spertāls
Avots: BalticTravelnews.com
Pēdējā ceturkšņa laikā Rīgā ir notikušas divu jaunu un skaistu luksusa viesnīcu atklāšanas - durvis vērušas dizaina pieczvaigžņu viesnīca «Grand Poet Hotel», kuru atvēris SemaraH tīkls, kā arī pieczvaigžņu luksusa klases viesnīca «Grand Hotel Kempinski Riga». Raugoties Booking.com, varam secināt, ka abas viesnīcas jau uzreiz ir spējušas iekarot apmeklētāju simpātijas - un tas atspoguļojas arī viesnīcu novērtējumos - abas viesnīcas ir izvirzījušās 1. un 2.vietā starp viesnīcām Rīgā.
Tas arī ir ļoti ievērojams sniegums, jo šīs abas viesnīcas pāris mēnešu laikā («Grand Poet Hotel» gadījumā pat mazāk nekā mēneša laikā) apsteigušas "Neiburgs" viesnīcu, kas Rīgas Booking.com pirmajā vietā gozējās jau ļoti ievērojamu laiku.
Reklāma
Tā kā novērtējumi viesnīcām ir teju ideāli (9,7 un 9,6), nolēmām palūkoties starp atsauksmēm un saprast - kas tad ir tas, ko viesi slavē visvairāk.
«Grand Poet Hotel»
Foto: Grand Poet HotelPar, iespējams, jaunāko viesnīcu Rīgā, kura tika atklāta tikai janvāra vidū, rezervāciju portālā Booking.com ir atstātas jau 45 atsauksmes. Par to, ka viesnīca ir ļoti pieprasīta, liecina arī Booking.com paziņojums, ka tā ir augsti pieprasīta - pēdējo 24 stundu laikā caur Booking.com rezervēti jau vismaz 25 numuriņi. Viesnīcas numuriņa cena arī ļoti patīkama - diviem cilvēkiem numuriņš ar izcilām brokastīm izmaksā tikai 140 - 165 eiro. Visaugstāk viesnīcas apmeklētāji novērtē viesnīcas atrašanās vietu - un kā nu ne, jo tā atrodas Raiņa Bulvārī, tieši pie Bastejkalna. Viesnīcas izveidē investēti ļoti ievērojami finansiāli resursi - aptuveni 30 miljoni eiro
Viesi savos komentāros īpaši uzsver faktu, ka viesnīca ir jauna - līdz ar to, pieredze ir kā "jaunā automašīnā" - viss ir skaists, patīkams un var sajust "jaunumu". Tāpat viesnīcā meklējams īpaši atsaucīgs personāls, labs SPA un brokastis. Vairums atsauksmju atstātas krievu valodā.
Atbilstība cenai novērtēta ar 9,5.
«Grand Hotel Kempinski Riga»
Foto: Kempinski.comJau pirms šī viesnīcu giganta atvēršanās Rīgā, bija skaidrs, ka tā ienākšana Rīgā tiks novērtēta - "Kempinski" ir milzīgs ārzemju tīkls, kas vienmēr nozarei un konkurentiem uzliek savus standartus, kuriem sekot. Tā arī ir noticis un to spējuši novērtēt arī viesnīcas apmeklētāji - Booking.com par Kempinski viesnīcu atstātas jau 150 atsauksmes, vidējo veidojot 9,6.
Kempinski viesnīcai vidējais vērtējums būtu pat vēl daudz augstāks, ja vien viesnīcas darbinieki būtu piestrādājuši pie brokastīm - tās novērtētas tikai ar 8,6, vidējo viesnīcas vērtējumu pavelkot uz leju vismaz par 0,1 vai 0,2 ballēm.
Šajā viesnīcā valda teju ideāla tīrība, komforts un ir meklējams zibenīgs bezvadu internets - viss tas novērtēts ar 9,8. Arī atrašanās vieta ir novērtēta ar 9,8, jo viesnīca atrodas Vecrīgas pašā sākumā, pretī Operai.
Viesi gan nedaudz zemāk vērtē atbilstību cenai - ar 9,2, jo "Kempinski" patiešām ar cenām nespēlējas - divvietīgs numuriņš maksā 330 eiro par nakti. Bet klientiem arī ir skaidrs par ko viņi maksā - par zīmolu un kvalitāti. Nu, gluži kā "Apple" gadījumos. Par "Kempinski" atsauksmes atstātas gan krieviski, gan angliski. Vairums viesu atzinīgi novērtē "Kempinski" zīmola nozīmīgumu, jo viesnīca esot izveidota teju perfekta. Kā mīnusus cilvēki minējuši tādus sīkumus kā SPA zonā trūkstošu džakuzi un Vecrīgā neesošo iespēju novietot automašīnu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.