«Carlson Rezidor Hotel Group» pārtop par «Radisson Hotel Group»

Zīmola jaunais nosaukums un uzņēmuma vīzija iezīmē aizraujošas ēras sākumu arī Latvijas viesnīcās – Radisson Blu Latvija Conference & SPA Hotel, Radisson Elizabete Hotel, Radisson Blu Ridzene Hotel, Radisson Blu Daugava, kā arī abās Park Inn by Radisson.

„Carlson Rezidor Hotel Group”, kurā ietilpst visas Latvijas „Radisson Blu” zīmola viesnīcas, paziņo par zīmola maiņu – sākot ar šī gada 5. martu kompānijas jaunais nosaukums ir „Radisson Hotel Group”, kas tika izsludināts Starptautiskajā viesnīcu investīciju forumā (IHIF) Berlīnē.

Jaunā uzņēmuma identitāte atspoguļo „Radisson” spēcīgo un starptautisko vārdu, kas turpmāk sekmēs atpazīstamības un mārketinga aktivitāšu efektivitāti. „Every moment matters” – tā skan jaunā devīze, kas turpmāk būs viesnīcu zīmolu filozofijas pamatā, lai piedāvātu arvien jaunus iespaidus viesiem, īpašniekiem un talantīgiem darbiniekiem.

“Šis ir aizraujošas ēras sākums, ko vieno mūsu jaunais zīmols un ilgtermiņa vīzija, kuras mērķis ir izvirzīt kompāniju pasaules viesnīcu pirmajā trijniekā,” tā Federiko Dž. Gonsaless (Federico J. González), “Rezidor Hotel Group” prezidents un ģenerāldirektors, “Radisson Hotel Group” direktoru padomes priekšsēdētājs. “Mūsu piecu gadu operatīvais plāns ietver iniciatīvas, kuras ir vērstas uz mūsu vērtību pārformulēšanu, portfolio optimizēšanu, operatīvo procesu sakārtošanu, līdzekļu investēšanu jaunajās tehnoloģijās un darbinieku saliedēšanu mūsu devīzes – „Every moment matters” – īstenošanai. Šie vārdi raksturo to, kā „Radisson Hotel Group” veido biznesu, un kādi esam pēc būtības – visiem, visur un vienmēr. Rebrendings – tas ir tikai sākums.”

„Radisson Hotel Group” izveidošana ir mūsu ilgtermiņa sadarbības ar “Rezidor Hotel Group” attīstības rezultāts. Mēs kopā strādājam pie jaunā zīmola arhitektūras, lai radītu vēl lielāku vērtību mūsu viesiem un īpašniekiem,” atzīmēja Džons M. Kids (John M. Kidd), “Radisson Hospitality, Inc.” galvenais izpilddirektors. “Šobrīd ir piemērots brīdis saskaņot mūsu stratēģiskos un operatīvos plānus, lai ienāktu tirgū kā vienots un saliedēts spēlētājs.”

Pašlaik “Radisson Hotel Group” ir 11. lielākā viesnīcu ķēde pasaulē, kas ietver astoņus dažādus zīmolus un vairāk nekā 1400 viesnīcas, kas jau darbojas vai vēl tiek būvētas. Jaunā identitāte ir nozīmīgs pagrieziena punkts kompānijas turpmāko piecu gadu biznesa attīstības plānā, kas vērsts uz to, lai uzņēmums kļūtu par prioritāro izvēli arī investoriem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Ekskursijas Latvijā! Latvia Tours
Mēs nepiedāvājam sniegu, bet gribam piedāvāt vairākus neaizmirstamus ziemas piedzīvojumus Baltijā... | Skatīt vairāk
no 34.00 EUR
Garšas, kas atklāj Rēzekni Rēzeknes pilsētas TIC
Rēzekniešiem piemīt unikāla spēja smelties iedvesmu no pasaules tendencēm, piešķirt tām “odziņu”, padarīt tās unikālas. Ielūkojies Rēzeknes | Skatīt vairāk
Dvietes muižas komplekss TAKA
Dvietes muižas komplekss veidojās 19. gs. un tā īpašnieki bija grāfu Plāteru-Zībergu dzimta. | Skatīt vairāk
Apvienotie Arābu Emirāti Estravel Latvia
Lidojums no Rīgas, transfēri un 7 naktis viesnīcā ar izvēlēto ēdināšanu | Skatīt vairāk
no 615 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::5.19423723sec.