Foto: Korporatīvais Kempinski birojs Ženēvā
Autors: Korporatīvais Kempinski birojs Ženēvā
Avots: Korporatīvais Kempinski birojs Ženēvā
Augstas kvalitātes un izsmalcināts pakalpojums apvienojumā ar autentiskumu un personīgo aprūpi ir viens no Kempinski Hotels darbību pamatprincipiem.
Lai nodrošinātu izcilu pakalpojumu līmeni un viesu komfortu pat pašreizējās situācijas laikā un pēc tās, starptautiskā luksusa viesnīcu grupa, kurai ir dziļi vēsturiskas Eiropas saknes ir izstrādājusi un ieviesusi jaunu pakalpojuma servisu "Kempinski Balto Cimdu Serviss". Ņemot vērā to, ka dažas no slēgtajām Kempinski viesnīcām tagad ir atkal vērušas durvis, Kempinski darbības stratēģijas un kvalitātes vadības komanda ir uzsākusi šo plašo pakalpojumu ieviešanu, kas aptver visas viesnīcas zonas, vienlaikus ievērojot reģionālos drošības un veselības aizsardzības noteikumus, kā galveno prioritāti.
Reklāma
"Mums ir ārkārtīgi svarīgi turpināt sniegt pakalpojumus visaugstākajā līmenī, kas ir Kempinski grupas mantojuma pamatvērtība," skaidro Benedikt Jaschke, galvenais kvalitātes vadītājs un Kempinski valdes loceklis. "Mums viesiem ir jāsniedz pilnīga pārliecība par to kā noris mūsu telpu tīrība un dezinfekcija un jāatspoguļo pašreizējās situācijas nopietnība visos mūsu ikdienas darbības aspektos Kempinski viesnīcās."
Lai pilnībā ieviestu "Kempinski Balto Cimdu Servisa" izpildi, operatīvās stratēģijas un kvalitātes vadības komanda ir laidusi klajā plašu rokasgrāmatu. 50 lappušu ceļvedis rūpīgi paskaidro visas darbības un pasākumus, kas jāievieš visās viesnīcas nodaļās, sākot no viesu ierašanās līdz sabiedrisko vietu labiekārtošanai, restorānu un virtuves nodaļas līdz saimniecības nodaļai, kā arī no spa zonas līdz konferenču telpām. Runājot par darbiniekiem, viņi no šī brīža viesus apkalpos cimdos visā to mijiedarbības laikā, kā arī saskaņā ar valdības noteikumiem un ierosinājumiem strādās maskās, kuras īpaši Kempinski grupai ir izgatavojusi Itālijas viesnīcu formas tērpu dizaina kompānija Maurel, un to dizainu rotā Kempinski ziedu motīvs. Viesu komfortam un ērtībai visos viesu numuros būs pieejami mini roku dezinfekcijas līdzekļi, kā arī viesu maskas. Lai gan viesnīcu komandām acīmredzami ir jāievēro vismaz 1,5 metru attālums līdz viesiem, visas sabiedrisko vietu mēbeles ir jāpārkārto tā, lai viesu ērtībām tiktu ievēroti sociālās distancēšanās noteikumi. Pastiprinātus tīrīšanas darbības plānus nodrošina higiēnas līdzekļu piegādātājs Diversey, izmantojot sienas shēmas un tiešsaistes vadlīnijas, lai soli pa solim vizualizētu visu viesnīcu teritoriju dezinfekcijas un tīrīšanas plūsmu. Dezinfekcijas stacijas tiks ierīkotas katrā viesnīcā, istabu atslēgu kartes unkredītkaršu termināļi tiks dezinficētas pirms un pēc katras lietošanas, auduma dvieļi sabiedriskajās tualetēs aizstāti ar vienreiz lietojamiem dvieļiem un profesionālie gaisa attīrītāji nodrošinās tīru un svaigu gaisu.
Viesiem, kuri ir reģistrējušies viesnīcā un to uzturēšanās laikā ir nolēmuši neļaut nevienam viesnīcas komandas loceklim ienākt savā istabā, tiek piedāvāts izmantot absolūta privātuma jaunieviesto zīmi. Lai gan parasti uz laiku tiek izmantota zīme "Lūdzu Netraucēt", jaunā zīme "Lūdzu Privātumu" nodrošina, ka pieprasītie pakalpojumi joprojām tiks apstrādāti, bet viesa istabas durvju priekšā.
"Jaunieviešamo pasākumu saraksts ir garš un ļoti sarežģīts," piebilst Benedikt Jaschke. "Bet atbilstoši un stingri higiēnas standarti augstā līmenī ir atslēga, lai pārliecinātu mūsu viesus, ka uzturēšanās jebkurā Kempinski viesnīcā visā pasaulē koronavīrusa laikā vai pēc tā, piedāvā pilnīgi drošu vidi, neupurējot mūsu augstos un profesionālos luksusa pakalpojuma standartus."
Procedūras, protams, neaprobežojas tikai ar viesu pakalpojumiem, bet arī attiecas uz "mājas aizmugurē" esošajām zonām, piemēram, darbinieku ēdnīcu. Lai ierobežotu darbinieku skaitu, kas vienlaikus pulcējas pusdienu pārtraukumos, piemēram, ēdnīcas darba laiks tiks pagarināts, kā arī daži galdi un krēsli tiks bloķēti. Lai piešķirtu papildus vietu, ēdiens līdzņemšanai var tikt piedāvāts kā alternatīva, tā patērēšanai pie biroja galda.
Par Kempinski:
Radīta 1897. gadā, Kempinski Hotels ir Eiropas vecākā luksusa klases viesnīcu grupa. Kempinski mantojumu, kas nosaka nevainojamu, personīgi pielāgotu servisu un izcilu viesmīlību, papildina tā īpašumu ekskluzivitāte un individualitāte. Kempinski šobrīd pārvalda 76 pieczvaigžņu viesnīcu un rezidenču portfolio 34 valstīs un turpina pievienot tam jaunus īpašumus Eiropā, Tuvajos Austrumos, Āfrikā, Āzijā un Amerikā. Ikviens no tiem atspoguļo Kempinski zīmola spēku un panākumus, nezaudējot saikni ar savu mantojumu. Portfolio iekļauj vēsturiskus īpašumus un arhitektūras pieminekļus, godalgotas urbānā dzīvesveida viesnīcas, pirmklasīgus kūrortus un prestižas rezidences. Katrs no tiem piedāvā kvalitāti, kuru viesi sagaida no Kempinski, vienlaikus iekļaujot katras atrašanās vietas kultūras tradīcijas.
Kempinski ir dibinātājs pasaules lielāko neatkarīgo viesnīcu zīmolu aliansei - Global Hotel Alliance (GHA).
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.