Autors: Līva Plinte
Avots: Olsen.lv
Saskaņā ar darba sludinājumu portāla “CVMarket.lv” datiem, 2024. gadā darbinieku pieprasījums ēdināšanas un viesmīlības nozarē ir pieaudzis par 223%, liecinot par pieaugošu uzņēmumu konkurenci cīņā par darbiniekiem apkalpojošajā sfērā. Apzinoties izaicinājumus darba tirgū, LIDO kopš 2022. gada mērķtiecīgi iegulda darbinieku labbūtībā un attīstībā, nodrošinot konkurētspējīgu atalgojumu, stabilu darba vidi un izaugsmes iespējas. Šie ilgtermiņa centieni ir devuši rezultātu – “CVMarket.lv” rīkotajā aptaujā “Labākais darba devējs 2024” LIDO ir atzīts par labāko darba devēju apkalpošanas jomā. Tas apliecina, ka uzņēmuma veiktās pārmaiņas darba kultūrā bijušas veiksmīgas un darbinieku augsti novērtētas.
“CVMarket.lv” aptaujā secināts, ka galvenie faktori, kas padara uzņēmumu par labu darba devēju, ir konkurētspējīgs atalgojums (27%), laba vadība un komandas atbalsts (25%), mūsdienīga darba vide (21%), labas profesionālo iemaņu uzlabošanas iespējas (21%) un elastīgs darba grafiks (19%).
Reklāma

LIDO šos aspektus ir izvirzījis par prioritāti, nodrošinot nozarei konkurētspējīgu atalgojumu un mūsdienīgu darba vidi. Uzņēmums īpaši izceļ rūpes, godīgumu, kvalitāti un kārtību, veidojot darba kultūru, kurā šīs vērtības ir pašsaprotamas un tiek īstenotas dzīvē. “LIDO uzņēmuma kultūra balstās uz principu – cilvēcība pāri visam! Rūpes par darbiniekiem un darbinieku labbūtība ir mūsu vissvarīgākā vērtība, tāpēc mērķtiecīgi veidojam iekļaujošu un atbalstošu darba vidi, kur ikviens darbinieks jūtas novērtēts un motivēts,” saka AS LIDO valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.
Uzņēmums nepārtraukti attīstās, lai atvieglotu darbinieku darbu un uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti. Viens no inovatīvajiem risinājumiem ir robotizēto palīgu ieviešana restorānos. Tie palīdz novākt traukus un tīrīt grīdas, ļaujot darbiniekiem koncentrēties uz svarīgākajiem uzdevumiem – viesu apkalpošanu un augstas kvalitātes servisu.
“Darbinieki ir uzņēmuma spogulis – ja viņi jūtas novērtēti un viņu vajadzības tiek ievērotas, tas atspoguļojas arī klientu apkalpošanā. Tas ir īpaši svarīgi lielos ēdināšanas uzņēmumos kā LIDO, jo pieredze vienā restorāna veido iespaidu par kopējo uzņēmuma tēlu. Lai gan tehnoloģiju integrēšana apkalpošanas nozarē ir palīdzējusi optimizēt darba procesus, cilvēciskais faktors joprojām ir galvenā vērtība,” norāda personāla atlases uzņēmuma “Biuro” klientu apkalpošanas vadītāja Baiba Rozentāle.
LIDO nodrošina stabilas darbavietas gandrīz 1000 darbiniekiem Latvijā un kopumā 1200 Latvijā un Igaunijā. Turklāt ik vasaru LIDO dod iespēju 300 – 400 jauniešiem gūt pirmo darba pieredzi. No 2023. gada janvāra līdz decembrim LIDO nomaksāto nodokļu apjoms sasniedza 16,2 miljonus EUR, apliecinot uzņēmuma nozīmīgumu Latvijas tautsaimniecībā.
Saņemtais novērtējums “Labākais darba devējs 2024” apkalpošanas jomā ir apstiprinājums uzņēmuma ilgtermiņa stratēģijai – radīt vidi, kurā darbinieki jūtas novērtēti, atbalstīti un motivēti.
Par LIDO
Uzņēmums LIDO specializējas sabiedriskās ēdināšanas jomā. Uzņēmumam ir unikāla koncepcija ar tam raksturīgu ēdienkarti un interjera dizainu. AS LIDO ir lielākais ēdināšanas uzņēmums Latvijā, klienti ir iecienījuši un augstu novērtē LIDO zīmolu. Aptaujā “TOP darba devējs” uzņēmums jau 8 gadus ir topa virsotnē, šogad iegūstot 1. vietu kategorijā “HoReCa” un atgriežoties TOP 10 vispārējā kategorijā TOP of MIND, kā arī prestižajā Baltic Brand Forum 2024 atzīts par mīlētāko un straujāk augošo ēdināšanas zīmolu Latvijā 2024. gadā. Uzņēmuma grupā ietilpst 13 restorāni un 4 veikali Latvijā (Rīgā un Ādažos), 4 restorāni Igaunijā (Tallinā), gaļas un kulinārijas ražotne, alus darītava un konditoreja Rīgā, kopumā uzņēmumā strādā vairāk nekā 1000 darbinieku.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.